کد خبر: ۳۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 24 February 2017

 
 
تابناک / یونس رنجکش روز پنجشنبه در مراسم معارفه به عنوان فرمانداری آستارا بیان داشت: انشاالله در فضای با نشاط سیاسی با رعایت حقوق شهروندی، آستارا را در جایگاه حقیقی خود خواهیم دید.
 
وی ادامه داد: آستارا با داشتن جاذبه های فراوان در حوزه گردشگری باید مسیر توسعه و عمران را به سرعت طی کند.
 
رنجکش با اشاره به اینکه با اتصال خط آهن آستارا-آستارا شاهد رونق مضاعف این شهرستان خواهیم بود، افزود: باید از ظرفیت موجود در آستارا برای توسعه کشور بهره مند شویم و موانع سرمایه گذاری را رفع کنیم.
 
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: بیکاری به عنوان مهم ترین معضل خانواده های ایرانی مطرح است و رفع این معضل نیازمند کار جهادی است.
 
ولی داداشی با اشاره به اینکه چرخه تجارت در بازار ساحلی آستارا به کندی می چرخد، بیان کرد: بیش از هشت نفر در این بازار مشغول فعالیت هستند.
 
وی وجود مشکل آب در روستاهای شهرستان، توقف بارانداز راه آهن آستارا-آستارا و نبود سامانه دفع فاضلاب شهری را از مشکلات شهرستان آستارا عنوان کرد.
 
در پایان این مراسم، از خدمات ۳۴ ماهه سیروس شفقی فرماندار سابق آستارا تقدیر و یونس رنجکش به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
 
رنجکش پیش از این مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بود.
 
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت، ۳۴۴ کیلومتر مربع مساحت و دو بخش مرکزی و لوندویل در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار