تابناک / سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه در مورد تیم داوری نظر مساعدی ندارم، گفت: اخراج من از زمین بازی مهندسی شده است.
کد خبر: ۳۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 22 February 2017
تابناک / سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه در مورد تیم داوری نظر مساعدی ندارم، گفت: اخراج من از زمین بازی مهندسی شده است.

علی نظرمحمدی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و استقلال اهواز در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید عضدی رشت در مورد شرایط سپیدرود برای این بازی اظهار داشت: در چند هفته اخیر به‌دلیل بارش برف در سالن سرپوشیده تمرین کردیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه پیروزی در برابر استقلال باعث شد تا به تنهایی در صدر قرار بگیریم گفت: امیدوارم تا پیش از بازی در مقابل مس رفسنجان با مساعد شدن هوا بتوانیم به‌خوبی بر روی مشکلات فنی تیم سپیدرود کار کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز در رشت باعث بهبود روند نتیجه گیری سپیدرود در بازی‌های آینده می‌شود بیان کرد: تیم سپیدرود در چند هفته اخیر عملکرد مناسبی در خط دفاعی داشت تا اجازه خلق موقعیت به حریفان را ندهد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بدهکاری گذشته سبب شده تا سپیدرود نتواند از وجود علیرضا نظیف‌کار در ترکیب خود استفاده کند گفت: تیم سپیدرود از گذشته 128 میلیون تومان بدهکار است که با 10 میلیون تومان جریمه به‌دلایل مختلف میزان بدهکاری سپیدرود افزایش یافته است.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه اخراج من از زمین بازی مهندسی شده است بیان کرد: در بازی برابر "خونه به خونه" و "آلومینیوم" از زمین بازی اخراج شدم که در هفته‌های آینده کارهایی برای مقابله با این حرکات مهندسی شده انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه در مورد تیم داوری نظر مساعدی ندارم افزود: دربازی برابر آلومینیوم اراک یک پنالتی اشتباه بر علیه تیم سپیدرود گرفته شد و در این بازی داوری کیفیت مناسبی نداشت.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه سپیدرود در نیم فصل دوم از داوری متضرر شده است توضیح داد: از دپارتمان داوری انتظار داریم که از داوران با تجربه برای بازی‌های حساس استفاده کند تا مشکلات داوری برای تیم سپیدرود رخ ندهد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه نبودن هوادار بر روی بازی تیم سپیدرود تاثیر گذاشت گفت: هواداران یکی از ارکان اصلی تیم سپیدرود هستند تا با تشویق هایشان باعث تحریک بازیکنان سپیدرود برای رسیدن به موفقیت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار