تابناک گزارش میدهد ؛
تابناک / به خاطر داریم که مدتی قبل خبری در خصوص عزل شهردار املش با حکم استاندار گیلان در رسانه ها منتشر شد، خبری که یونس محمودی، فرماندار املش نیز آن را تایید کرد.
کد خبر: ۳۸۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 20 February 2017
تابناک / به خاطر داریم که مدتی قبل خبری در خصوص عزل شهردار املش با حکم استاندار گیلان در رسانه ها منتشر شد، خبری که یونس محمودی، فرماندار املش نیز آن را تایید کرد.
 
بلافاصله واکنش ها به این تصمیم در جناح های مختلف سیاسی متفاوت بود،محمد احمدی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در گفتگویی، موضوع عزل شهردار املش به دلیل آنچه که تخلفات مالی و اداری عنوان شده بود را به نماینده شهرستان املش در مجلس شورای اسلامی ارتباط داد و در ادامه همین گفتگو اظهار داشت: اسدالله عباسی در دیدار حضوری که با او داشتم، اظهار داشت قبل از برکناری ایشان به من می گفتید به او بگویم که استعفا دهد و این مسئله نیز نشانه آن بود که ایشان هم به تخلفات شهردار آگاهی داشته ولی برای حفظ آبروی جریان سیاسی وابسته به خود، برکناری او را مضر می دانست.
 
اما عباسی ، نماینده مردم رودسر و املش زیر بار این حرف نرفت و اظهار داشت: پس از انتخابات اسفند 94 نخستین کاری که انجام شد برکناری رییس بیمارستان رودسر به دلیل شرکت در یک سخنرانی برای بنده بود، پس از این اتفاق سناریوی براندازی شهردار رودسر را طراحی کردند و ایشان را نیز برداشتند! حالا هم نوبت به شهردار املش رسیده است.
 
وی گفت: سوال بنده از آقای احمدی پور این است که چرا پیش از انتخابات 94 اقدامی در خصوص شهردار املش صورت نگرفت؟ دلیل این است که بلافاصله بعد انتخابات این طراحی را انجام داده اند و دلیلش این است که این افراد از رقیب بنده در انتخابات حمایت نکرده اند.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه بنده در خصوص این موضوع که آقای احمدی پور گفته اند بحث استعفاء پیش از برکناری را برای شهردار املش مطرح کرده ام ماجرا از این قرار بود که بنده نگفته بودم که ایشان مشکلی دارد و انصراف دهد. برای بنده نریختن آبروی یک مدیر اهمیت دارد، شهردار املش هنوز محکومیتی ندارد، چند ایراد به ایشان وارد شده که در هیات بدوی در حال بررسی است و هنوز محکومیت ایشان قطعی نشده است.تان
 
 
موارد فوق تنها گوشه ای از اظهارات دوتن از مسئولین استان بود ، اما ماجرای شهردار املش به جاهای جالب تری هم رسید.
 
بابک ریحانی شهردار املش که مدتی قبل با حکم استاندار گیلان عزل شده بود، از پنج شنبه گذشته به شهرداری املش بازگشت.

ریحانی در اولین اقدام حضور خود پس از بازگشت به شهرداری ، با نیروهای امداد و آتش نشانی دیدار و سپس جلسه کمیته بحران (آمادگی در صورت بارش برف) را با مدیران مجموعه شهرداری برگزار کرد.

اعضای شورای شهر املش صبح دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ، مهدی معقول را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده بودند که حکم سرپرستی وی پس از حضور ریحانی ملغی اعلام شد.
 
 
در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید که تکلیف شهردار دوباره برگشته املش چه خواهد شد؛ آیا مدیران ارشد استانداری بدون اسناد و مدارک متقن ، حکم به عزل ریحانی داده بودند که تنها و در عرض کمتر از یک هفته ، وی توانست به پست سابقش بازگردد!؟
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار