کد خبر: ۳۸۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 19 February 2017
تابناک – مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: هم اکنون در تمامی محورهای اصلی استان تردد بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به حجم زیاد بارش برف در مناطق کوهستانی گفت: ارتفاع برف در شهرستان سیاهکل به بیش از ۹۰ سانتیمتر رسید و محور سیاهکل ، آبی نام ، دیلمان به علت ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محمدرضا نازک کار افزود : راه اسالم به خلخال به دلیل بارش برف و ریزش بهمن که از شب گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران باز شد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور و سایر محورهای کوهستانی را دارند خواست خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و گرم کننده مجهز کنند و به دلیل وجود مه غلیظ وبارش بیش از یک و نیم متر برف در این محورها و ایمنی بیشتر ترددکنندگان، حتی المقدور از تردد غیرضروری خودداری کنند.

نازک کار گفت: در شهرستان‌های رشت و فومن ارتفاع برف بین ۸۰ الی ۹۰ سانتیمتر و در محورهای رودسر ، املش ، تالش ، رضوانشهر و انزلی  ارتفاع برف بین ۲۰  الی ۳۰ سانتی متر گزارش شده است .

وی گفت:  همچنین در صومعه سرا و رودبار ارتفاع بارش برف  بین ۷۰ الی ۸۰ سانتیمتر و در آستانه بین ۶۰ الی ۷۰  سانتیمتر و  در  لنگرود ، لاهیجان و شفت بین ۵۰  الی ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: راهداران پرتلاش گیلانی همچنان در حال برفروبی و نمک پاشی محورهای درگیر برف هستند. .

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود: هم اکنون در تمامی محورهای اصلی استان تردد بدون هیچگونه مشکلی همچنان ادامه دارد.

نازک کار با اعلام اینکه در صورت ایجاد مشکل و لزوم، مسافران محترم می‌توانند به نزدیکترین راهدارخانه مراجعه کنند، افزود : ترددکنندگان با شماره تلفن گویای ۱۴۱به صورت شبانه روزی می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های گیلان باخبر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار