کد خبر: ۳۸۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 19 February 2017
تابناک گیلان / دروازه بان دوم تیم استقلال تهران که در بازی با ذوب آهن اصفهان اعتماد منصوریان را جلب کرد تا پایان محرومیت رحمتی در دروازه این تیم در بازی های لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

 دروازه بان دوم تیم استقلال که این روزها با محرومیت سید مهدی رحمتی، دروازه ی این تیم را بسته نگه داشته تا پایان محرومیت شماره یک این تیم، دروازه بان بازی های لیگ برتر خواهد بود. اما کادر فنی استقلال نیز تصمیم دارند تا از رحمتی در لیگ قهرمانانآسیا استفاده کنند تا هم رحمتی آمادگی خود را از دست ندهد و هم توانایی های سید حسین حسینی در این مدت محک زده شود.


مهدی رحمتی که به خاطر اتفاقات رخ داده در دربی ۸۴ همراهی تیمش را برای چهار بازی از دست داد، در بازی حساس با ذوب آهن اصفهان فرصت بازگشت به چهار چوب دروازه را به سید حسین حسینی دیگر دروازه بان استقلال داد و علیرضا منصوریان حاضر به پذیرش ریسک این حضور شد.


در شرایطی که سیدحسین حسینی در بازگشت دوباره به چارچوب دروازه استقلال توانست قفل دروازه اش را در مصاف با ذوب آهن بسته نگه دارد تا بار دیگر اعتماد کادر فنی را به خود جلب کند علیرضا منصوریان تصمیم خود در قبال شماره یک های استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را گرفت.


سرمربی استقلال که تا سه بازی آینده نمی تواند از مهدی رحمتی در لیگ برتر سود ببرد تصمیم گرفت تا کاپیتان اول و شماره یک خود را در بازی های آسیایی به میدان بفرستد تا به این ترتیب سیدحسین حسینی در رقابت های لیگ برتر سنگربان استقلال نام بگیرد. تصمیمی که باعث می شود هر دو گلر آبی ها در شرایط بازی قرار گرفته و سطح آمادگی شان را بالا ببرند به خصوص که فشردگی بازی ها در دو تورنمنت داخلی و آسیایی بالاست.


گفتنی است، در جدال دوشنبه شب برابر الاهلی امارات مهدی رحمتی به چارچوب دروازه بازخواهد گشت تا همچنان سنگربان اصلی استقلال لقب بگیرد درست مثل بازی هفته آینده برابر التعاون.اما در بازگشت از عمان سیدحسین حسینی گلر استقلال برابر سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی خواهدبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار