کد خبر: ۳۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 17 February 2017
تابناک / سیروس شفقی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در فرمانداری‌ رشت اظهار داشت: با توجه‌به اعلام‌برف در شهرستان‌رشت، هماهنگی‌های لازم بین ادارات انجام شده است.

فرماندار رشت ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه فرمانداری‌رشت جهت مدیریت حوادث ناشی از بارش‌برف در رشت تصریح‌کرد: تمامی محورها در رشت محوربندی و محل‌استقرار دستگاه‌ها و ماشین‌آلات جهت مقابله با بحران تعیین و مشخص شده‌است.

وی با تاکید براینکه هرکدام از دستگاه‌ها و ادارات شهرستان‌ رشت، در مقابله با بحران‌برف متولی انجام کارهای‌مربوط به‌خود هستند و طبق شرح‌وظایف خود عمل می‌کنند خاطرنشان‌کرد: فرمانداری‌ رشت نظارت‌کامل را در مورد بحران‌برف اخیر در شهرستان‌ رشت انجام می‌دهد.

فرماندار رشت با اشاره به‌اینکه جهت مقابله با بحران بارش‌برف، به بخشدار‌ی‌ها هم وظایفی محول شده‌است تصریح‌کرد: هماهنگی‌های لازم با  بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شده‌است.

شفقی با بیان اینکه تمام بخشداری‌ها با تعیین اولویت‌های‌مسیر و استقرار‌ دستگاه‌ها آمادگی خود را جهت مقابله با بحران‌ اعلام‌کردند، افزود: بخشداری‌ها با استفاده از توان‌محلی، دستگاه‌هایی را که در بخش ها مستقر هستند جهت مقابله با بحران بارش‌برف به کار می‌گیرند.

فرماندار رشت با اشاره به‌اینکه بخشداری‌ها با استفاده از امکانات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در مسیرها مستقر و طبق اولویت‌بندی در بخش‌ها با دستگاه‌های موجود وارد عمل می‌شوند، گفت:  هرکدام از اعضای ستاد مدیریت‌بحران باید مطابق وظایف سازمانی خود عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار