کد خبر: ۳۷۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 17 February 2017
تابناک / محمدعلی نجفی پنجشنبه شب در نشستی با مدیران گیلان در استانداری که محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری نیز حضور داشت، به فرسودگی و عمر بالای ماشین آلات استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سن ماشین آلات استان در ابتدای دولت یازدهم بیش از ۲۳ سال بود که با بهره گیری از اعتبارات حوادث سال ۹۳، توانستیم بخشی از ماشین آلات را ترمیم و نوسازی کنیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است تا نعمت برف، باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم شود ولی متأسفانه برخی در آستانه برگزاری انتخابات، سفیدی برف را سفید نمی بینند.

نجفی همچنین به مشکلات موجود در ساماندهی زباله و پسماند بخش سراوان رشت اشاره و اظهار کرد: علیرغم تلاش های شکل گرفته در این مدت، با نزدیک شدن به فصل گرما امکان افزایش مشکلات مردم در این منطقه وجود دارد که نیازمند حمایت های بیشتر در تسریع این پروژه هستیم.

استاندار گیلان به اقدامات صورت گرفته در نهضت آسفالت راه و آب روستایی در دولت یازدهم نیز اشاره و اضافه کرد: علاوه بر رشد چشمگیر استان در تمامی شاخص ها نسبت به ابتدای دولت در راه روستایی، ۱۴ درصد از میانگین کشوری عقب بودیم که در حال گذر از میانگین کشوری هستیم.

نجفی با اشاره به جذب سقف تعیین شده از سوی دولت در تسهیلات رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گیلان به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در بخش های صنعتی و کشاورزی، انتظار ما این است تا اعتبارات بیش تر از سقف به گیلان اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار