کد خبر: ۳۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 17 February 2017
تابناک / فرماندار سیاهکل گفت: برای این شهرستان حداقل 75 سانتی‌متر برف پیش‌بینی شده است، از این‌رو از مردم می‌خواهیم تا در این روزها به ما کمک کنند.

«رضا اسلامی» در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، با بیان این‌که تا شنبه بارش برف با شدت وجود دارد و بیشترین بارش برف در روز جمعه است، اظهار کرد: برای سیاهکل حداقل 75 سانتی‌متر برف پیش‌بینی شده است، از این‌رو از مردم می‌خواهیم تا در این روزها به ما کمک کنند.

فرماندار سیاهکل با اشاره به پیش‌بینی برودت منفی 6 درجه در استان گیلان برای روز یکشنبه، افزود: باید خودمان را آماده کنیم. همچنین گروه‌های مردم نهاد می‌توانند دست شهرداری، مدیران دستگاه‌ها و مردم را بگیرند.

وی با بیان این‌که در برف اخیر نمره 16 را به شهرستان سیاهکل می‌دهم، تصریح کرد: در روزهای آینده مردم و شهروندان در مسیر خیابان‌های اصلی و کوچه‌ها ماشین‌های خودشان را پارک نکنند و به فکر بیمه خانه‌های خودشان باشند.

این مقام مسئول قطعی برق در شهرستان سیاهکل را نسبت به بارش برف اخیر کم دانست و خاطرنشان کرد: قطعی برق در چنین شرایطی طبیعی است. شهرستان سیاهکل بارش برف را با موفقیت پشت سر گذاشت و بارش برف سنگین‌تری در پیش دارد.

اسلامی با اشاره به بازگشایی سریع محور کوهستانی سیاهکل به دیلمان در برف 14 بهمن، اضافه کرد: در چنین شرایطی همه دستگاه‌ها و ادارات باید در راه‌های اصلی به بازگشایی راه‌ها کمک کنند.

فرماندار سیاهکل خاطرنشان کرد: مساجدی که در مسیر جاده‌ها قرار دارند باید در ایام بارش برف برای کمک به مردمی که در مسیر گرفتار شده‌اند باز باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار