کد خبر: ۳۷۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 17 February 2017
تابناک گیلان / ریزش بهمن در گردنه ژالانه، دو دستگاه ماشین پژو و بولدوزر را در نزدیکی باغ هزارانی، زیر گرفت.

بارش شدید برف و کولاک که از 2 روز گذشته در شهرستان سروآباد آغاز شده باعث مسدود شده راه ارتباطی شهر اورامان و 10 روستای تابعه آنها شده و برق این مناطق نیز به دلیل ریزش بهمن و عدم راه دسترسی به آن قطع شده است.

برای بررسی این موضوع ستاد بحران با حضور ادارات خدمات رسان و مسئولان شهرستانی تشکیل جلسه داده و مهمترین راهکارها و مشکلات در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

 گرفتار شدن 2 دستگاه لودر راهداری در اثر سقوط بهمن
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید برف و کولاک روز گذشته باعث مسدود شده راه ارتباطی شهر اورامان و 10 روستای تابعه آن و همچنین مسدود شدن راه ارتباطی 17 روستای بخش مرکزی این شهرستان شده است.

دیاری استواری افزود: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی 17 روستای بخش مرکزی روز چهارشنبه بازگشایی شد اما راه ارتباطی شهر اورامان و 10 روستای تابعه آن به دلیل شدت بارش و کولاک شدید همچنان مسدود است.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز 2 دستگاه لودر راهداری گرفتار سقوط بهمن شدند که خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت اما هنوز این 2 دستگاه لودر از زیر بهمن بیرون آورده نشده اند.

به گزارش زریوار خبر، نیز در این حادثه 17 نفر دچار حادثه شدند که با تلاش مردم روستای دره کی و ماموران راهداری هم اکنون در سلامت کامل بسر می برند.

او ادامه داد: نیروهای راهداری در آمادگی کامل بوده و با مناسب بودن شرایط جوی عملیات برف روبی در گردنه ژالانه که مسیر ارتباطی شهر اورامان و 10 روستای تابعه آن است، آغاز خواهد شد.

 

مسدود شدن راه های ارتباطی دلیل اصلی قطعی برق است
مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد نیز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برق 2 روستای بخش مرکزی ( دره کی و دمیو ) و شهر اورامان و 10 روستای تابعه آن از ساعت 16 امروز قطع شده است.

زاهد نصیری ادامه داد: به دلیل شدت بارش برف و کولاک شدید که باعث بسته شدن گردنه ژالانه که مسیر ارتباطی شهر اورامان و روستاهای تابعه آن است، امکان رفع مشکل قطعی برق وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اکیپ های شرکت برق این شهرستان در آمادگی کامل به سر می برند که به محض برف روبی مسیر ارتباطی 2 روستای بخش مرکزی و بخش اورامان اقدام به رفع مشکل قطعی برق این مناطق خواهند کرد.

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار