کد خبر: ۳۷۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 16 February 2017
تابناک / جلسه ایجاد تله کابین جهت حمل و نقل درون شهری با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت ،  فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ، نوروزی معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت ، عاشوری مدیر دفتر توسعه سرمایه گذاری و فرج پور مدیرعامل شرکت گوهر رود و مشاور شهردار با شرکت BFC سرمایه گذاری در سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه شرکت BFC گزارشی از روند چگونگی اجرا پروژه و نحوه جانمایی و ...پرداخت.

و در ادامه  سید محمدعلی ثابت قدم سوالاتی را در خصوص نحوه تردد کابین ها در سطح شهر و میزان ارتفاع ایستگاه تا زمین و طول و عرض و ضخامت ، فندانسیون ایستگاه از نماینده شرکت پرسید و در ادامه افزود: ایجاد تله کابین برای حمل و نقل عمومی درون شهری بسته به میزان استفاده قابلیت توسعه ای پیدا خواهد کرد.

 
 
 

شهردار رشت با تاکید بر ارائه مدل مالی و ایجاد جاذبه های شهری از سوی شرکت سرمایه گذار خاطرنشان کرد: آمار ورودی و میزان نقل و انتقال از مسیرهای موجود در شهر ، شناسایی نقاط و ایستگاهها و ارائه اطلاعات طرح جامع از سوی شهرداری برعهده شهرداری خواهد بود.

 

 

فرامرز جمشید پور نیز  با تاکید بر اینکه در تله کابین شهری ۴۰۰۰ نفر در ساعت جابجا خواهد شد گفت:  برآورد اولیه هزینه اجرای این تله کابین در هر کیلومتر ۲۰ میلیاردتومان می باشد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار