کد خبر: ۳۷۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 16 February 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین پست اینستاگرامی اش نوشت: 

در شرایط کنونی ما دو راه برای بررسی ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مواد برنامه ششم داریم و در این رابطه در هیأت رئیسه مجلس نیز دو برداشت وجود دارد نخستین برداشت این است که شورای نگهبان نظرات و ایرادات مجمع را پذیرفته و ما باید اصلاحات مربوطه را انجام دهیم اما نظر من این بود که باید همان روال قبلی دنبال شود به طوری که شورا نظرات و ایرادات مجمع را بررسی کرده و تک تک این ایرادات را برای رسیدگی به مجلس ارسال کند.

1

محمدرضا عارف نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی،در صفحه اینستاگرام خود، درباره وضعیت ریزگرد ها خطاب به رییس جمهور نوشت: 

 این پدیده در روزهای اخیر به نحوی تشدید شده که علاوه بر ایجاد اشکال در سیستم‌های آب و برق و ...، زندگی مردم در این استان را نیز به شدت مختل کرده است. لذا با توجه به جایگاه ویژه این استان و در مقام قدرشناسی از مردمی که به تعبیر امام راحل دین خود را به اسلام اداء کردند. فراکسیون امید خواستار توجه ویژه هیات وزیران و خصوصا شخص رئیس‌جمهور در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی است.

3

وی همچنین با انتشار پستی دیگر افتخار آفرینی کیوان کلهر در سطح جهانی موسیقی را به وی تبریک گفت.

2

محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود، تصویری از جلسه اش با مهندس عابدزاده معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و کاپیتان پازوکی مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا، به اشتراک گذاشت.

4

فریده اولادقباد نماینده مردم شریف تهران، درصفحه اینستاگرام خود تصویری از اسامی نمایندگان تذکر دهنده به حسن روحانی درخصوص تعیین نرخ دستمزد کارگران منتشر نمود.

6

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده همچنین تصویری از دیدار اعضای فراکسیون امید با بیت آیت الله هاشمی به اشتراک گذاشت.

7

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در پستی دیگر، از برگزاری نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

5

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرامش نوشت: پس از بحث و بررسی ها در کمیسیون از دیوان محاسبات درخواست شد که گزارش جمع بندی از برخورد با متخلفان به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارائه دهد و همچنین در گزارش اشاره کند که چه تهمیداتی اتخاذ شده که تخلفات تکرار نشود.

8

وی با انتشار پستی دیگر نوشت: ساخت سدهای لاستیکی برای جلوگیری از هدر رفت آب‌های سطحی بسیار مهم است. از این رو وجود سدهای لاستیکی برای کشاورزی گیلان یک مزیت به شمار می‌رود. در سفر رئیس جمهور به گیلان برای ساخت سدهای لاستیکی تامین اعتبار شد تا از کارکرد این سدها در استفاده صحیح از منابع آبی به بخش کشاورزی کمک بگیریم.

10

جعفرزاده همچنین تصاویری از بازدید سر زده اش از بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت منتشر نمود.

9

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی،در صفحه اینستاگرامش ویدیویی از سخنرانی خود در مجلس به اشتراک گذاشت.

11

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی اش نوشت: با توجه به ظرفیت های شهرستان شهربابک بخصوص در بخش فیروزه مرکز فنی حرفه ای می تواند در آموزش و فروش به فعالین این بخش کمک کند.

12

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامی تصویری از مرحوم استاد بهمن بیگی دهه هفتاد شیراز، در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد.

13

علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان، از افتتاح نمایشگاه فجر انقلاب اسلامی ناجا خبر داد.

14

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین ویدیویی از دیدارش با سفیر و اعضای سفارت کره شمالی، منتشر نمود.

15

داود محمدی نماینده مردم شریف قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از گازرسانی به مناطق محروم شهر اقبالیه خبر داد.

16

محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران در اینستاگرام شخصی اش نوشت:

 به اتفاق دکترعارف وجمعی ازهمکاران فراکسیون امید درآستانه چهلمین روز رحلت آیت الله هاشمی در بیت شریف ایشان حضور یافتیم سادگی منزل و البته فضای عاطفی حاکم حال همگی را دگرگون ساخت آنچه در این میان نظرحقیر(به عنوان یک عشایرزاده)را به خودش جلب کرد قاب عکس فوق دراتاق آن مرحوم بود سادگی منزل با سادگی زندگی عشایر هارمونی صداقت وسادگی آیت الله هاشمی را ترسیم میکرد.

17

سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شریف اردستان در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از افتتاح کال سنتر( مرکز تماس) شرکت همگامان در شهرستان اردستان خبر داد.

18

دکتر سیدحسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام تصویری از جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، به اشتراک گذاشت.

19

احمد مرادی نماینده مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در ایسنتاگرام شخصی اش از نشست صمیمی اش با جمعی از نخبگان و صاحبنظران علمی و سیاسی استان هرمزگان خبر داد.

21

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شریف اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی اش نوشت: 

همه قدرت انقلاب اسلامی درحمایت مردم از آن نهفته است و هراقدامی که به شکاف میان نظام و مردم دامن زند ضربه به منافع ملک و ملت است . تلخ کردن کام ملت بی تدبیری واشتباه فاحش است . 

20
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار