کد خبر: ۳۷۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 16 February 2017
تابناک / سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت در تالار گفتمان  با اشاره به اینکه فرایند اقتصادی باید براساس عقلانیت شهر را به سمت توسعه پیش برد ، اظهار داشت: عدم نگاه درست در این زمینه شهر را به سمتی می کشاند که انبوه مشکلات سوء مدیریت را برای همگان نمایان می سازد.
 

4

شهردار رشت با بیان اینکه که کمبود منابع مالی در بسیاری از اوقات باعث می شود که موضوعات در زمان خود انجام نشوند گفت: در دو سال گذشته تغییرات پیوسته ای در شهرداری رخ داد که برخی به دلیل سیستم اداری و بازنشستگی برخی از نیروها رخ داد و بخشی هم به واسطه ناکارایی برخی از مدیران بود .

ثابت قدم همچنین گفت: امیدوارم بتوانیم سیستم جدید را به گونه ای پیش ببریم که نیازهایی که باید در دل مناطق انجام شود در زمان خود با پشتوانه و لجستیک انجام شود.

او توجه به موضوعاتی که مرتبط با مردم است  و نیز مباحث داخل شهرداری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد:آنچه که شهرداری را از درون محکم می کند نیروی انسانی است.

 890

ثابت قدم موضوعاتی که تامین آن  برای انجام فعالیتها و پشتوانه روانی لازم را برای همکاران فراهم می کند را لازم و ضروری دانست وگفت: توجه به این موارد می تواند به کاهش مشکلات در بحرانها بیانجامد و به نوعی خود همکاران ر ا به پشتوانه مناسب برای مسائل تبدل کند.

شهردار رشت با اشاره به برنامه ریزی تامین چرخه های سرمایه گذاری  و افزایش مشارکت پذیری مردم تاکید کرد: طرح های توسعه شهری بهینه سازی در سرمایه گذاری باید مورد توجه باشد.

ثابت قدم با بیان اینکه  تفکر ناحیه محور و محله محور باید به صورت محسوس در پروسه سال اینده مورد توجه باشد گفت: انجام این فعالیتها نیاز به شفافیت مالی و رقابت پذیری دارد که در کل باعث تسریع در چرخه تولید ثروت شهری می شود.

3

سمیه رستگار نیز در این مراسم با بیان اینکه در یک و سال نیم که در شهرداری منطقه ۳ حضور داشتم تلاش کردم حرکت هایی همسو در سوی اهداف کلان شهر برداشته شود گفت: شاید کم و کاستی هایی وجود داشته باشد اما بنده و مجموعه  شهردار ی منطقه ۳ تمام تلاش خود را کردیم  تا انچه که برای ما تعریف شده است  انجام دادیم تا رضایت حداکثری شهروندان را تامین کنیم.

او با اشاره به هجمه هایی که در این مدت به شهرداری منطقه ۳ شده است گفت: هیچکدام ازاین  هجمه ها باعث نشد که از خطوط و آرمان هایی که تعریف کرده ایم خروج کنیم.

master-RR(1) 6 895 0997 66 9 94 098 543 876 9654 9543 9054 455 0974 5666 8888 77 79 87 99 569 765

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار