کد خبر: ۳۷۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 15 February 2017

تابناک / شهرداری ماهشهر موفق شد در یک دیدار حساس داماش گیلان را مغلوب کند.



به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته دوم شهرداری ماهشهر از داماش گیلان پذیرایی می کرد که در پایان شاگردان باقری نیا مقابل شاگردان هادی طباطبایی به برتری دست یافتند.

بازیکنان شهرداری ماهشهر:

مقداد مالكي-حامد اميرخاني-محمد بختياري-محمد باشي-كوشا بختياري زاده-مهدي نعيمي-حامد سليماني-مصطفي نوربخش-حكيم حزباوي-محمد پورسواريان-محمد پهلوان

سرمربي:مجيد باقري نيا

بازیکنان داماش گیلان:


مجتبی فرهادی، محمد صالحی، کنعان طاهرنژاد، آرمين منفرد دوست، محمد همرنگ، مجید هوتن، حسین نظیری، هادی سهرابی ، علیرضا تربره، علیرضا صبوری و امین متوسل زاده


سرمربی:هادی طباطبایی

در ابتدا با توجه به حساسیت بالای بازی دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما رفته رفته شاگردان باقری نیا بر توپ و میدان حاکم شدند و دقیقه31حکیم حزباوی پور مهاجم آماده این روزهای شهرداری ماهشهر به زیبایی توپ را درون دروازه داماش گیلان قرار داد.


در ادامه این نیمه باز هم بازی متعادل پیگیری شد تا میزبان برنده به رختکن برود.


اما در نیمه دوم با اینکه داماشی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل کردند اما دفاع منطقی شهرداری ماهشهر مانع از گلزنی آن ها شد تا با این پیروزی شانس تیم ماهشهری برای صعود بیشتر شود.


تماشاگران ماهشهری از این مسابقه استقبال خوبی به عمل آورده بودند.


با این پیروزی شهرداری ماهشهر 32امتیازی شد و در مکان چهارم جدول قرار گرفت تا سرنوشت صعود این تیم در هفته پایانی و مقابل شهرداری بندرعباس رقم بخورد البته شاگردان باقری نیا کار سختی را در هفته پایانی خواهند داشت چرا که باید با پیروزی صعود خود را قطعی کنند البته ماهشهری با تساوی نیز شانس صعود دارند اما باید در نظر داشت که داماش گیلان در خانه از شهید کریمی جویبار بی انگیزه پذیرایی می کند چیزی که کار آن ها را خیلی سخت می کند از طرفی خود شهرداری بندرعباس نیز می خواهد با پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر صعودش را قطعی کند.


داماش گیلان با این باخت 31امتیازی باقی ماند و با قرار رفتن در مکان پنجم جدول سرنوشت صعود خود را در هفته پایانی و مقابل تیم بی انگیزه شهید کریمی جویبار جستجو می کند.اگر شهرداری ماهشهر در بندرعباس مغلوب و یا مقابل شهرداری بندرعباس متوقف شود و داماش گیلان بتواند شهید کریمی جویبار را شکست دهد این داماش است که به همراه شهرداری بندرعباس به دور بعدی صعود می کند.

البته بازی فردا دو تیم شهرداری ارومیه - پتروکیان شوشتر اگر با برتری شوشتری ها خاتمه یابد می تواند این معادلات را پیچیده تر هم بکند.

خبرنگار:علیرضا یاوری

برنامه هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم گروه B:

استقلال آبی ب - شهرداری کاشان

شهرداری بندرعباس - شهرداری ماهشهر

داماش گیلان - شهید کریمی جویبار

نفت نوین آبادان - بادران نوین تهران

پتروکیان شوشتر - شهرداری فومن

نماینده اردبیل - شهرداری ارومیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار