کد خبر: ۳۷۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 15 February 2017
تابناک / هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ دسته دوم در گروه دوم پیگیری شد که تیم صدرنشین کاشان در ادامه روند فوق العاده خود نفت نوین آبادان را شکست داد و با اقتدار به دور دوم مسابقات صعود کرد با این باخت نفتی های آبادان نیز به لیگ سه سقوط کردند.

شهرداری فومن در یک بازی پر تنش موفق شد دیدار ۶امتیازی مقابل استقلال آبی ب را پیروز شود و به همراه شهرداری کاشان به دور دوم صعود کند با این باخت استقلال آبی نیز از کورس صعود خارج شد و این تیم فقط روی کاغذ شانس صعود دارد.

شهرداری بندرعباس موفق شد پس از هفته ها ناکامی میزبانش بادران نوین تهران را شکست دهد تا شانس خود را برای صعود زنده نگه دارد با این باخت بادران نوین نیز به لیگ سه سقوط کرد.

شهید کریمی جویبار موفق شد با یک گل نماینده اردبیل را شکست دهد با این باخت سقوط نماینده اردبیل نیز به لیگ دسته سوم قطعی شد.

شهرداری ماهشهر با یک گل داماش رده سومی را با شکست بدرقه کرد اما هر دوی این تیم ها به همراه شهرداری بندرعباس شانس صعود به دور دوم در هفته پایانی را دارند.

البته اگر در دیدار معوقه از این هفته فردا ،پتروکیان شوشتر بتواند میزبانش شهرداری ارومیه را شکست دهد این تیم نیز شانس صعود دارد اما اگر این دیدار با تساوی خاتمه یابد دیگر شانسی برای تیم شوشتری باقی نمی ماند.

 

نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم(گروهB):

 

شهرداری کاشان ۲ – ۰ نفت نوین آبادان

 

شهرداری ماهشهر ۱ – ۰ داماش گیلان

 

شهرداری فومن ۳ – ۱ استقلال آبی ب

 

شهید کریمی جویبار ۱ – ۰ نماینده اردبیل

 

بادران نوین تهران ۲ – ۳ شهرداری بندرعباس

 

شهرداری ارومیه – پتروکیان شوشتر (لغو شد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار