کد خبر: ۳۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 15 February 2017
تابناک گیلان / کاپیتان لیورپول در حالی که انتقادهای زیادی از این تیم و نتیجه‌های اخیرش می‌شود تاکید کرد مقصر اصلی این نتایج به هیچ وجه سرمربی این تیم نیست.

لیورپول در سال ۲۰۱۷ با افت فاحشی روبرو شد که این اتفاق موجب شد این تیم رده دوم لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد. قرمزها همچنین از دو جام حذفی و اتحادیه نیز کنار رفتند.

جوردن هندرسون درباره نتایج ضعیف این تیم گفت: از روز اول هدف ما این بود که تمام بازی‌های خودمان را با برد به پایان برسانیم ولی متاسفانه افت بدی در پایان نیم فصل داشتیم. بعضی وقت‌ها رسیدن به این هدف امکان ندارد ولی این هدفی است که ما در طول مسابقات داشتیم. تصمیم داشتیم در هر دیداری برای برد به میدان برویم و کیفیت بالای تیممان را نشان بدهیم. ذهنیت خوبی در تیم ما وجود دارد و همه بازیکنان، مسئولیت پذیری زیادی در تیم ما دارند. البته یک افت بدموقع گریبان تیم ما را گرفت و تاثیر بدی روی تیم گذاشت که یورگن کلوپ (سرمربی لیورپول)‌ به هیچ وجه مقصد نبود. اگر قرار باشد مقصری در تیم ما وجود داشته باشد، آن بازیکنان تیم هستند که نتوانستند آن‌طور که باید برای تیم بازی کنند.

هندرسون ۲۶ ساله ادامه داد: ما بازیکنان بودیم که باعث شدیم مربی و هواداران سرافکنده شوند. باید این مسئولیت را قبول کنیم و تلاش کنیم جلوی این روند را بگیریم و در تمامی ۱۳ دیدار باقی مانده به برد برسیم. تمام ۱۳ دیدار باقی مانده برای ما حکم فینال دارند. هیچ دیداری را نباید از دست بدهیم. باید متحد باشیم و تنها در این صورت است که قدرت دوچندانی پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

بازی بعدی لیورپول در لیگ برتر برابر لسترسیتی خواهد بود که این دیدار در ورزشگاه کینگ پاور برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار