کد خبر: ۳۷۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 14 February 2017
تابناک / این روزها نحوه جذب نیرو در شهرداری های مختلف به یک معضل جدی تبدیل شده است، گاهی اعضای شورای شهرهای مختلف علیه شهرداران و گاهی نیز شهرداران نسبت به تعرفه برخی افراد از سوی شورانشینان اعتراضاتی را بر زبان می آورند. اگرچه شاید بتوان این اعتراضات دوسویه را از بخش های مختلف بررسی کرد اما علت اصلی آن، می تواند نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات شورای پنجم و به میان آمدن برخی منافع شخصی و... باشد.

در این میان، انتشار نامه جهانبخش گلرخ، رئیس شورای شهر رضوانشهر در تاریخ 95/9/21 خطاب به عسگر اسدی، شهردار این شهر، در خصوص نحوه جذب فردی در شهرداری رضوانشهر موجب شد تا بار دیگر معضل جذب نورچشمی ها بدون رعایت ضوابط اداری بر سر زبان ها بیفتد.

 

 

در همین راستا اسدی، شهردار رضوانشهر در گفتگویی با خزرآنلاین و در پاسخ به این سوال که آیا تخلفی در نحوه جذب آقای پ.چ صورت گرفته است، با رد ادعاهای رئیس شورای شهر رضوانشهر، گفت: نمی دانم چرا رئیس شورای شهر این موضوع را رسانه ای کرده است! اگر هم به فرض چنین اتفاقی نیز بیفتد آیا آقای گلرخ باید چنین چیزی را رسانه ای کند؟!

وی در ادامه با بیان اینکه فرد مورد نظر رئیس شورا 12 سال قبل در شهرداری رضوانشهر جذب شده است و بنده 4 سال است که شهردار رضوانشهر هستم، افزود: این یک بحث سیاسی و انتخاباتی است! این فرد مرخصی ای برای درمان والده خود گرفت و حالا که برگشته و عرصه را برای برخی تنگ کرده و غرضی در این میان وجود دارد و نان برخی آجر شده، کار را به رسانه ها کشانده اند.

شهردار رضوانشهر با بیان اینکه بنده از شما می خواهم چنین موضوعی که صحت ندارد را منتشر نکنید، ادامه داد: انتشار چنین مطالبی که صحت ندارد موجب ایجاد عواقبی خواهد شد!

اسدی اضافه کرد: فرد مورد نظر 12 سال قبل در شهرداری بوده و سابقه کار دارد، اما مدتی را بخاطر مشکلات شخصی فاصله ای گرفت و حالا این آقا دارد موضوع را رسانه ای میکند، اگر این چنین است ما نیز می توانیم خیلی چیزهای دیگر را رسانه ای کنیم!

وی با بیان اینکه کار استانداری در بحث نظارت بر جذب افراد بی حساب و کتاب نیست، تاکید کرد: نیروهای بسیاری در شهرداری جذب شده اند، اما این قضیه چون به ریس شورای شهر ربط دارد و نان ایشان را آجر کرده اند دارند چنین کاری می کنند. بحث این است که سازمان بازرسی در خصوص واحد تخلفات ساختمانی به ما تذکر دادند که این واحد در اختیار ریاست شوراست و باید تغییراتی ایجاد شود و ما نیز نیروها را جابه جا کردیم و نان برخی آجر شد، آقایان حتی به مامورانی که برای بررسی تخلفات ساختمانی می روند هم مخالفت می کنند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار