کد خبر: ۳۷۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 14 February 2017
تابناک / مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات بازی سپیدرود رشت و پارس جنوبی اعلام کرد که بر این اساس ، تیم سپیدرود از حضور تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شد.
 
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، تیم سپیدرود رشت برابر ماده ٧٩ آیین نامه انضباطی با توجه به سابقه پیشین در هفته های اول ، پنجم ، یازدهم و سیزدهم لیگ دسته اول و عدم توجه به تذکرات قبلی در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگر محروم است.
 
وی اظهار کرد: این تیم همچنین به مبلغ یکصد میلیلون ریال جریمه نقدی نیز ، محکوم شده است که البته هر ۲ رای صادره برای تیم فوتبال سپیدرود رشت قابل تجدید نظر می باشد.
 
وی ادامه داد: همچنین هادی تامینی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی و برابر بند پنج ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، به دلیل رفتار زننده و بی احترامی به داور ، ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم و مبلغ ۳۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قطعی می باشد.
 
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، ۱۶ بهمن ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفته بودند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار