کد خبر: ۳۷۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 14 February 2017
تابناک / مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت: این ۲ تیم در هفته بیست و یکم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، رو در روی هم قرار می گیرند.
 
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۲۷ بهمن ماه در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این بازی ، میهمان است.
 
وی اظهار کرد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، برابر تیم شهرداری ماهشهر به برتی دست یاید تا هچنان روند صعودی خود را در جدول رده بندی طی کند.
 
وی بیان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان طی هفته گذشته موفق شد با سه گل تیم بادران نوین تهران را شکست دهد و در جدول گروه خود صعود داشته باشد و امیدواریم که با پیروزی در این دیدار خارج از خانه ، باز شاهد صعود تیم داماش گیلان در جدول رده بندی باشیم.
محبوب اضافه کرد: تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۳۱ امتیاز در مکان سوم و تیم شهردار ماهشهر با کسب ۲۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس ، صنعت نفت نوین آبادان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، شهرداری کاشان ، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه ، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار