کد خبر: ۳۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ 14 February 2017
تابناک / وینگو بگوویچ غروب دوشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش در مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار کرد: با وجود اینکه هرگز در مورد داوری صحبت نکرده ام، اما داوری های لیگ دسته اول خیلی بد است .
 
وی در پاسخ به دلیل بیرون کشیدن تیمش از زمین مسابقه افزود: با وجود اینکه می دانم جریمه و محروم می شوم، اما اولین و آخرین مربی نیستم که مرتکب این کار شده و قبول دارم که اشتباه کرده ام.
 
بگوویچ با تاکید بر اینکه قضاوت های صورت گرفته در بازی های تیمش عادلانه نبوده ، تصریح کرد: گفته می شود که برخورد آخر دروازه بان تیمم با بازیکن ملوان بندرانزلی، یک پنالتی به نفع ملوانان بوده اما من چیزی از روی سکوها ندیدم .
 
وی با تاکید بر اینکه در شرایط نامساعد جوی موجود در بندرانزلی این بازی نباید انجام می شد، گفت: علاوه بر اینکه بازی در این زمین بازی طبیعی نبود ، شرایط بازی برای هر دو تیم ملوان و گل ‌گهر سخت بود.
 
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان خاطر نشان کرد: تساوی، عادلانه ترین نتیجه این بازی بود و هیچ کدام از تیم ها نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند.
به گزارش پامچال نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک بازی پر حاشیه، درحالی به تساوی بدون گل دست یافت که علاوه بر بیرون کشیدن بازیکنان گل گهر سیرجان توسط سرمربی کروات این تیم ، هواداران ملوان نیز در پایان بازی با شعار حیا کن، رها کن سرمربی تیم محبوبشان را بدرقه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار