تابناک گیلان / مسعود رضائیان گفت: کمیته بین الملل فدراسیون کاملا در جریان پرونده باشگاه ملوان در فیفا است و بهتر بود آقای تاج مشورتی با این آقایان می‌کرد و اطلاعات می‌گرفت و بعد صحبت می‌کرد.
کد خبر: ۳۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 13 February 2017
تابناک گیلان / مسعود رضائیان گفت: کمیته بین الملل فدراسیون کاملا در جریان پرونده باشگاه ملوان در فیفا است و بهتر بود آقای تاج مشورتی با این آقایان می‌کرد و اطلاعات می‌گرفت و بعد صحبت می‌کرد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که این فصل در لیگ دسته اول حضور دارد و در این لیگ هم توانسته نتایج خوبی را کسب کند و یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید این روزها بخاطر پرونده‌ای که در فیفا دارد با خطر کسر امتیاز مواجه شده‌است به طوریکه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که احتمال دارد که فیفا 6 امتیاز از ملوان کسر کند.

مسعود رضائیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر خطر کسر امتیاز برای ملوان از سوی فیفا گفت: «متاسفانه مدیران فدراسیون فوتبال اطلاعات کافی ندارند و اطلاعات غلط خودشان را در اختیار مردم می‌گذارند و باعث ناراحتی هواداران تیم‌ها می‌شوند. کمیته بین الملل فدراسیون کاملا در جریان پرونده باشگاه ملوان در فیفا است و بهتر بود آقای تاج مشورتی با این آقایان می‌کرد و اطلاعات می‌گرفت و بعد صحبت می‌کرد. تاج آگاهی کامل در مورد پرونده ملوان نداشت.»

وی ادامه داد: «خطر کسر امتیاز باشگاه ملوان را تهدید می‌کند اما ما با رایزنی‌هایی که با وکیل «زلاتکو» انجام دادیم امید زیادی داریم تا این پرونده را به سرانجام برسانیم. وکیل این بازیکن در ابتدا به هیچ وجه حاضر به مذاکره با وکلای ما نبود ولی با پیگیری‌های وکلای باشگاه، او الان حاضر شد که با ما مذاکره کند و امیدواریم بتوانیم در ادامه مذاکرات بدهی این بازیکن را به صورت تقسیط پرداخت کنیم.»

مدیرعامل ملوان در رابطه با حضور احتمالی نورالهی و عالیشاه در این تیم گفت: «در حال حاضر هیچ چیز در مورد وضعیت نورالهی و عالیشاه مشخص نیست و ای کاش فدراسیون فوتبال هر چه زودتر تکلیف بازی کردن یا نکردن بازیکنان سرباز تراکتورسازی را مشخص می‌کرد. ما هم دوست داریم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم ولی باید اول مساله بازی کردن این بازیکنان حل شود و اگر این دو بازیکن بتوانند در ادامه لیگ برای تیم دیگری به میدان بروند قطعا درخواست خودمان را برای جذب آنها به سازمان نظام وظیفه ارسال می‌کنیم.»

رضائیان در مورد نتایج خوب ملوان در لیگ دسته اول و شانس صعود این تیم به لیگ برتر افزود: «ملوان در این فصل خیلی خوب کار کرد و حتی فراتر از انتظار ما جلو رفت. اما در لیگ دسته اول شرایط با لیگ برتر فرق می‌کند و تیم‌ها تا روز آخر و حتی تا دقایق پایانی از صعودشان مطمئن نیستند. ما فصل گذشته در دقیقه 85 سقوط کردیم و امید زیادی داریم تا امسال هم در دقایق پایانی صعود کنیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار