کد خبر: ۳۷۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 13 February 2017
تابناک گیلان / با توجه به تغییرات جوی، پلیس راهور ناجا آخرین محدودیت های تردد در برخی از جاده های کشور را اعلام کرد.

شدت بارش برف و نبود ایمنی کافی و کولاک و یخ زدگی جاده های کشور به عنوان مهمترین عوامل محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور می باشد.
 
پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور را بدین شرح اعلام کرد: محورهای محور شمشک – دیزین در استان های تهران و البرز، پونل – خلخال در استان های گیلان و اردبیل، اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور سرو آباد – پاوه در کردستان و کرمانشاه، ایرانشهر – دامن و چاهان – زرآباد در جنوب استان سیستان و بلوچستان، سی سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، آزادراه خرم آباد – اندیمشک محدوده تونل کبکان کیلومتر ۵۵ در استان لرستان، محور فرعی بستک – مهران به خمیر در استان هرمزگان، توره – بروجرد در استان های لرستان و مرکزی، محور هراز، آزاد راه قزوین- زنجان و کیاسر سمنان به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.
به گزارش پلیس راهور، تردد در استان های آذربایجان شرقی (گردنه ساعین)، گلستان (محورهای خوش ییلاق و توسکستان) و گیلان (محور اسالم – خلخال) به دلیل کولاک و یخ زدگی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

لازم به ذکر است محور کرج – چالوس نیز در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۰۵:۳۰ روز بعد تا تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ به علت ایمن سازی تونل امیرکبیر مسدود می باشد.
گفتنی است تردد تریلی در کلیه محورهای کشور از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تا پایان وضعیت بارش نیز ممنوع می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار