کد خبر: ۳۷۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 12 February 2017
تابناک گیلان / دروازه‌بان تیم استقلال گفت: فردوسی‌پور در مورد مهدی رحمتی دنبال نبش قبر نباشد و اگر او عادل هست، صحنه سیدجلال را در برنامه خود نشان دهد.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآور 84 به مصاف هم رفتند که در پایان تیم استقلال با نتیجه 3 بر 2 قرمز‌پوشان پایتخت را شکست داد.

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: اول تشکر می‌کنم از همه هواداران که امروز ما راد حمایت کردند. در شرایط سختی که ما داشتیم پیش ما بودند. یک قولی به هواداران پس از باخت پارسال داده بودم و خدا را شکر که امروز با شکست پرسپولیس جبران کردیم. باید بازی را 3 بر یک می‌بردیم، اما یکسری اتفاقات دست به دست هم داد تا این اتفاق نیفتد. آن اتفاقات را در تلویزیون حتماً نگاه کنید.

وی در مورد درگیری که با سیدجلال حسینی داشت، گفت: سیدجلال دوست خوب من است، با او 5 سال هم‌خانه بودم و در تیم ملی باهم بازی کردیم. او را دوستش دارم. امید ابراهیمی در زمانی که با سیدجلال من تو من بود آرنج خود را روی گردن من گذاشت و من فقط به سیدجلال گفتم چرا با نامردی از پشت می‌زنی؟

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: شما گل دوم را نگاه کنید صد درصد گل خطا بود. فغانی را دوست دارم او بازی‌های زیاد و بزرگی را قضاوت کرده، نمی‌خواهم در مورد داوری او حرفی بزنم، اما دوست داشتم صحنه گل دوم را خطا می‌گرفت،‌بعد از آن من را اخراج می‌کرد.

وی در مورد عادل فردوسی‌پور گفت: فردوسی‌پور را دوست دارم. او دوست خوب و عزیز من است، اما خیلی خوب است کسی که گزارش می‌کند خارج از گرایش رنگی قضاوت کند. در مورد مهدی رحمتی دنبال نبش قبر نباشد، شاید کسی در گذشته گناهی کرده و توبه کرده است. اگر او عادل هست، صحنه سیدجلال را در برنامه خودش نشان دهد.

دروازه‌بان تیم استقلال در مورد توهین کردن‌های سیدجلال به او گفت: هرچه گفته دستش درد نکند، او رفیق من است.

رحمتی در پاسخ به این سوال که چرا مجید حسینی لباس دروازه‌بانی را به تن کرد، گفت: من سرمربی نیستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم و در راستای موفقیت تیم حریف تلاش نمی‌کنم.

دروازه‌بان تیم استقلال گفت: هنگامی که چرخیدم به هم خوردیم و اینقدر شهامت دارم که اگر سیدجلال را زده باشم، بگویم مقصرم، اما به او گفتم خیلی نامردی چون از پشت زد.

رحمتی در مورد اینکه چرا بعد از اخراج به زمین برگشت، گفت: چشم، از این به بعد اخراج شدم به خانه‌مان می‌روم و دیگر به زمین برنمی‌گردم! ما تعویض نداشتیم و باید صبر می‌کردم تا دستکش و پیراهنم را بازیکن ذخیره‌مان بدهم.

وی در مورد اینکه چرا خوشحالی‌اش حساسیت‌‌زا بود، گفت:‌خیر، خوشحالی‌مان خارج از عرف نبود. ما پارسال باخته بودیم و هواداران ناراحت بودند، من هم اوکی هستم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار