کد خبر: ۳۷۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 12 February 2017
تابناک گیلان / سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شانس‌هاس زیادی هر دو تیم داشتنند به استقلال تبریک می‌گویم. از بازیکنانم برای این بازی تشکر می‌کنم.

برانکو بعد از پایان بازی و شکست تیمش مقابل استقلال در دربی 84 در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی را دیدیم. گل‌های زیادی در بازی رد و بدل شد. شانس‌هاس زیادی هر دو تیم داشتنند به استقلال تبریک می‌گویم. از بازیکنانم برای این بازی تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان میل و انگیزه زیادی داشتند و با احساسات زیادی این بازی برگزار شد. از تیمم هیچ ایرادی نمی‌گیرم، از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در باخت هم بزرگ بودند. متأسفم که  در بزرگ‌ترین بازی ایران نتوانستیم هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران میل و انگیزه بازیکنان ما را شناخته‌اند و بابت تشویق‌هایشان در پایان بازی تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: با کمک هواداران به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. خودتان دیدید در دربی هر تیمی به شکلی برنده می‌شود و هر شانسی که به دست بیاوریم شاید به گل تبدیل شود. فوتبال همین است. در نیمه دوم فقط یک گل زدیم، اما شانس‌های زیادی داشتیم و روی دروازه حریف خیمه زدیم، اما زمان کافی برای به تساوی رساندن بازی نداشتیم. بازهم به خاطر نبردن در این مسابقه از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره اینکه در بازی امروز فقط یک تعویض داشت، گفت: ما یک تعویض داشتیم چون می‌خواستیم حمله تقویت شود. نیاز به تعویض‌های دیگر نبود. سروش، محسن و امیری می‌توانستند کار را انجام دهند، اما در نیمه دوم کلاً توپ روی هوا بود.

برانکو در ادامه درباره اینکه غیبت کامیابی‌نیا در بازی مقابل سپاهان چقدر روی نتیجه شما تأثیر می‌گذارد، یادآور شد: طبیعی است تأثیر می‌گذارد. کمال بازیکن بسیار مهمی است که در دیدار با سپاهان محروم است. ما مجبوریم خوب بازی کنیم، به‌جرأت می‌توانم بگویم او یکی از بهترین‌های ایران است، اما جای او در بازی امروز خالی نبود؛ چراکه ماهینی در این پست خوب ظاهر شد. ماهینی در یکی، دو سال اخیر در این پست کمتر بازی کرده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس امروز در دفاع چپ مشکل داشت و برخی مواقع توپپ به دفاع پرسپپولیس می‌رسید اما احمدزاده نمی‌توانست خوب دفاع کند و از این ناحیه دو گل دریافت کردید، تصریح کرد: می‌دانید که استقلال تیم خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد،‌ البته طبیعی است که وقتی از یک طرف حمله  می‌شود گل بخوریم. هنگام گل سوم فقط کاوه رضایی بود که این اتفاق افتاد، شاید زمان لازم باشد تا فرشاد در پست جدید خودش را آماده کند. او هیچ اشتباه خاصی نداشت، اما فقط فرشاد نیست که باید دفاع کند، بقیه هم باید خوب کار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در 20 بازی 5 گل خورده، امروز 3 گل خورد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. اگر بازی را دقیق نگاه کنید می‌بینید استقلال به جز گل‌هایی که به ثمر رساند، شانس دیگری نداشت. گل اول روی یک شوت خوب بود و گل دوم هم بلافاصله وارد دروازه شد. روی گل سوم هم کاوه رضایی یک موقعیت خطرناک را به ثمر رساند. به جز این صحنه‌ها، استقلال موقعیت خطرناک دیگری ایجاد نکرد و حتی روی ضربات ایستگاهی که بسیار حساس است موقعیت‌سازی نکردند.

برانکو در رابطه با اینکه به نظر می‌رسید پرسپولیس از نظر روحی، روانی شرایط خوبی ندارد، اظهار داشت: دلیل درگیری که به وجود آمد را نمی‌دانم، به هر حال وقتی مهدی رحمتی اخراج شد معلوم می‌شود که او هم مقصر بوده و این مسئله فقط به بازیکنان ما مربوط نیست. بازیکنان ما بسیار آماده بودند و نشان دادند که میلی زیادی به بردن دارند. استقلال هم تیم خوبی است، اما دربی معیار خاصی ندارد. دربی بسیار خوبی بود و استقلال این بار بهتر کار کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیمش چه اشتباهاتی داشته است،‌اظهار داشت: در مورد اشتباهات صحبت نمی‌کنم، خودمان این مسئله را درون رختکن آنالیز می‌کنیم. این مسابقه دربی بود،‌در برخی مسابقات حساس بازیکنان نقش اساسی را در برخی صحنه‌ها ایفا می‌کنند. ایرادی نمی‌گیرم،‌ آنها دوست داشتند برنده شوند و تلاش کردند. ما یک ضربه به تیر زدیم، شانس‌های زیادی به وجود آوردیم و این مسائل پیش می‌آید.

وی در رابطه با اینکه آیا از سهمیه آزاد تیمش استفاده می‌کند؛ چراکه با یک محرومیت شیرازه تیمش برهم ریخت، تصریح کرد: نیم فصل دوم شروع شده و این مسئله که هر تیمی نیاز به بازیکن داشته باشد یک امر طبیعی است، اما باید در نظر گرفت که وقتی ما یک بازیکن می‌آوریم، چقدر زمان نیاز داریم تا جای خالی او را پر کنیم. این جای سوال است و نمی‌دانیم الان بازیکن می‌گیریم یا در آینده.

برانکو در مورد اینکه تیمش بازی سختی مقابل الهلال در پیش دارد، عنوان کرد: قبلاً هم گفته‌ام در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، قهرمان عربستان قهرمان قطر و الوحده امارات در گروه ما هستند. نتیجه این بازی کاملاً نامشخص است، اما ما تلاش می‌کنیم تا برنده شویم. شکست در هیچ مسابقه‌ای خوب نیست و همیشه ما را ناراحت می‌کند. هر شکست تأثیراتی دارد که این مسئله در مسابقاتی مثل دربی برجسته می‌شود. بازیکنان بسیار با احساس با این مسابقه برخورد می‌کنند. ما یک بازی حساس مقابل سپاهان داریم، شرایط تیم در سه روز آینده بسیار مهم است. منتظر مسابقه با سپاهان هستیم و سپس آماده دیدار با الهلال می‌شویم.

وی در پایان درباره بازی با سپاهان در خصوص اینکه این بازی یک ال کلاسیکوست، اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام ما 4 دربی داریم؛ تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و الهلال و گفته‌ام ال کلاسیکوی ما بازی با استقلال است، اما بازی با سپاهان هم وزن خودش را دارد. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. اگر آمار را نگاه کنید می‌بینید سپاهان در 10 سال اخیر یکی از بهترین تیم‌ها بوده و باخت این تیم در بازی ما با سپاهان تاثیری ندارد. بازی سختی مقابل سپاهان داریم. پرسپولیس همیشه مقابل سپاهان سخت حاضر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار