کد خبر: ۳۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 12 February 2017
برای مدیریت و حل اختلاف نظرها باید پخته بود

 

تابناک / محمدی رمز پایداری انقلاب اسلامی را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود: علیرغم اختلاف نظرها، وحدت و همدلی همواره سرلوحه امور بوده ولی باید پختگی لازم را برای مدیریت و حل اختلاف نظرها داشته باشیم.

کیوان محمدی در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور رئیس مرکز آموزش دولتی کشور در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه گیلان برگزار شد،با بیان اینکه صلح، وحدت و اقتدار از مهمترین پیام‌ های انقلاب اسلامی به جهانیان است، اظهار کرد: مردم با رای ۹۸ درصدی خود به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند لذا هرگونه شک در راهی که ملت برگزیده می‌ تواند مسائلی را برای کشور به دنبال داشته باشد که اکنون شاهد تجلی آن در خاورمیانه هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان بر بحث «آموزش» در همه زمینه‌ها تاکید کرد و گفت:در برخی امور اجازه تصحیح و ترمیم داریم ولی اجازه پشیمانی نداریم. اگر قرار است راهی را که تا امروز آمدیم به درستی تصحیح کنیم نیازمند آموزش با وجود مراکزی مانند مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری هستیم.

وی رمز پایداری انقلاب اسلامی را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود:علی رغم اختلاف نظرها، وحدت و همدلی همواره سرلوحه امور بوده ولی باید پختگی لازم را برای مدیریت و حل اختلاف نظرها داشته باشیم. ملت ایران با تبعیت از فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب دست نکشیده و نخواهد کشید.

این مقام مسئول تصریح کرد: دنیای امروز دنیای آموزش دایمی است لذا اگر از آن غافل شویم در بسیاری از امور با مشکل روبرو خواهیم شد.

محمدی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به عنوان یکی از سازمان‌های متولی توسعه کشور همواره تلاش نموده در بحث آموزش پیشتیاز باشد،تصریح کرد: اگر قرار است کشور توسعه یابد نیازمند کسانی هستیم که انواع مهارت‌ها را آموزش دیده باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان بر اهمیت خودکفایی در توسعه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات کنونی این است که استان‌ها بیش از آنکه تولیدکننده باشند مصرف کننده هستند. امیدواریم همه استان‌های ایران آنقدر خودکفا شوند که نیازی به پول نفت نداشته نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار