شهردار لاهیجان ؛
تابناک / سعید آگشته شهردار لاهیجان در گفتگویی در خصوص بحران برف اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گفت: اینجانب از ساعات اولیه آغاز بارش برف در سطح شهر حضور داشته و از نزدیک پیگیر انجام عملیات برف روبی خیابان های سطح شهر بودم.
کد خبر: ۳۷۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 07 February 2017

تابناک / سعید آگشته شهردار لاهیجان در گفتگویی در خصوص بحران برف اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گفت: اینجانب  از ساعات اولیه آغاز بارش برف در سطح شهر حضور داشته و از نزدیک پیگیر انجام عملیات برف روبی خیابان های سطح شهر بودم.

آگشته اضافه کرد: متاسفانه در این مدت عده ای که هیچ تخصص و شناختی از مسائل فنی و اجرایی نداشتند ، با سخنان نامربوط و نا به جا در راستای اهداف سیاسی و انتخاباتی، در فضای مجازی ،تلاش در تاثیر بر افکار شهروندان داشتند و با نشان دادن عکس هایی مانند حمل بیمار با قاطر در سطح شهر لاهیجان ،سعی داشتند به شهروندان القا کنند که معابر اصلی شهر مسدود است در حالی که جاده ها باز بوده و آن فرد از روستا به دلیل مسدود بودن راه روستایی، اقدام به حمل بیمار با قاطر به سوی لاهیجان کرده بود من هیچ ادعایی ندارم لذا”هر خدمتی که کردم بی مزد بود ومنت –  یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت”

 برخی ماشین ها ی خود را از پیاده روحرکت ندادند ومانع خدمات رسانی شدند

شهردار لاهیجان با تاکید بر تلاش برای تخریب تیم مدیریت شهری بیان داشت: کسانی که تا چند روز گذشته در مقابل آتش نشانی برای یادبود حادثه دیدگان پلاسکو شمع روشن می کردند ، ماشین های خود را از پیاده رو حرکت ندادند و مانع از خدمات رسانی ماشین های آتش نشانی و خدماتی شدند.

آگشته بیان داشت:  این افرادی که از فردی به همراه قاطر در لاهیجان عکس گرفتند هیچ گونه تلاشی برای کمک به او نکردند و حتی آدرس بیمارستان را هم به او ندادند ، آن وقت همین افراد داعیه دار شده و در بوق و کرنا کردند در حالی که با این عمل مایه آبرو ریزی شهر خود شدند.

عده ای از تهران به من زنگ زدند مگر  در  شهری که شما شهردار هستید مردم با قاطر تردد می کنند.

 مدیران استانی مدیریت شهری لاهیجان را تحسین نمودند

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران استانی که به لاهیجان آمدند مدیرت شهری لاهیجان را در مدیریت و از نظر عملکرد تحسین نمودند گفت : همگی  ایشان به موفق بودن لاهیجان در بازگشایی مسیر های اصلی سطح شهر اذعان داشتند .

طی ۲۴ ساعت اولیه تمامی معابر اصلی شهر بازگشایی شد

وی اضافه کرد:  طی ۲۴ ساعت اولیه تمامی معابر اصلی شهر بازگشایی شد و تا روز شنبه نیز مسیرهای فرعی لاهیجان  بازگشایی گردید و یک دستگاه مینی بوس و ون  ،توسط شهرداری برای خدمات رسانی و حمل و نقل شهروندان در سطح شهر مشغول به ارائه خدمات شدند.

 نارضایتی مردم از عدم بازگشایی تعدادی از کوچه های فرعی بود

سعید آگشته اظهار داشت:  بخش عمده ای از نارضایتی مردم ،عدم بازگشایی تعدادی از کوچه های فرعی بود که بعضا پایین بودن سیم برق، قرار گیری خودرو در جلوی کوچه ها و سد معبر برای ورود لودر ، باریک بودن و شیب تند  مانع از بازگشایی می شد.بعن.ان نمونه شیب تند برخی ازکوچه ها ی خیابان  کارگرمانع خدمات رسانی شد.

شهردار لاهیجان در ادامه با بیان اینکه عده ای ذاتا پوپولیست هستند و تلاش دارند با حرکت نمایشی ،مردم را در مقابل نخبگان قرار دهند افزود: همان گونه که لاهیجان در شرایط بحرانی به کمک  دیگر شهرها شتافته، در این شرایط هم ،توسط ستاد مدیریت بحران استان از شهرداری های دیگراز جمله  کلاچای، رانکوه، املش و کومله تقاضای کمک گردید .

شهردار یکی از شهر های  همجوار پس از گذشت ۳ روز از بارش برف با چندین دستگاه وتابلووارد لاهیجان شد

آگشته گفت: متاسفانه شهردار یکی از شهرهای همجوار پس از گذشت ۳ روز از بارش برف و تحت  کنترل قرار گرفتن اوضاع ، با چندین دستگاه و تابلو  واردلاهیجان شد. این فرد  که توسط یکی از روستاها دعوت شده بود با پوتین در سطح شهرلاهیجان قدم میزد ! این همان کار پوپولیستی و به دور از اخلاق و اصول مدیریتی است !

وی همچنین خاطر نشان کرد: این حرکات و مانورهای تبلیغاتی شاید به مزاج عده ای خوش بیاید اما مطمئنا مردم با فرهنگ لاهیجان این موضوعات را درک می کنند و تحت تاثیر افرادی که متاثر از پوپولیست هستند قرار نخواهند گرفت.

شهردار لاهیجان بیان داشت: شهرداری علاوه بر بازگشایی معابر اصلی به اداراتی همچون برق، آب ، مخابرات ، بهزیستی و دیگر ادارات نیز خدمات رسانی نمود و نسبت به بازگشایی مسیر این ادارات اقدام نمود.

باز نبودن مسیرها صحت نداشت بهانه اداره برق بود

وی در ادامه یکی از دلایل اصلی نارضایتی مردم را قطعی طولانی مدت برق دانست که به دلیل فرسودگی سیستم شبکه برق شهرستان ، آستانه صبر مردم را به سر آورد و بعضا مسئولین اداره برق باز نبودن مسیرها را بهانه ای برای رسیدگی به مشکلات برق عنوان کردند که این موضوع صحت ندارد و احتمالا به خاطر فشاری بوده که به آنها وارد شده بود.

برخی گفتند شهردار در تهران بود تصاویربحران دال بر حضور بود

شهردار لاهیجان ادامه داد: بسیاری از افرادی که قصد تخریب مدیریت شهری را دارند در این چند روز با اننشار مطالبی خلاف واقع در فضای مجازی از جمله عدم  حضور شهردار در لاهیجان و به سر بردن وی در تهران سعی بر مخدوش کردن ذهن مردم داشتند که خوشبختانه بسیاری از همشهریان عزیز لاهیجانی از ابتدای آغاز بارش برف ، اینجانب را در خیابان های شهر دیدند و این گواه حضور بنده و تلاش ما برای خدمت رسانی به مردم بود.

اعضای شورا در طول ۲ شبانه روز در ستاد بحران فعال بودند و نخوابیدند

آگشته همچنین با بیان اینکه اعضای شورای شهر لاهیجان نیز از آغاز بارش برف در صحنه حضور داشتند ،افزود: اعضای شورا در طول ۲ شبانه روز در ستاد بحران فعال بودندونخوابیدند و با اینکه خانه هایشان بی برق بود، به صورت مستمر در حال خدمت به مردم بودند که  البته این ازوظایف ذاتی شوراست.

به گفته همای گیلان، شهردار لاهیجان در انتها ضمن بیان این موضوع که خادمین مردم در شهرستان لاهیجان تمام توان خود را به کار گرفتند و هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفته ، اظهار داشت: طبیعی است که در انجام هر کاری ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که از این منظر از مردم با فرهنگ لاهیجان غذرخواهی کرده و برای خدمت هرچه بهتربه این عزیزان ،حداکثر توان خود را به کارخواهم گرفت.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار