نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون ملی مجلس فاصله حقوقی بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش با شاغلان و بازنشستگان دیگر دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه‌ای تلاش شد که 10 درصد به حقوق فرهنگیان اضافه شود.
کد خبر: ۳۷۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، داود محمدی در همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور مسؤولان استانی و شهری در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه فرهنگیان شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موضوع ارتقا معیشت بازنشستگان فرهنگی در هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در هفته آینده موضوع ارتقا معیشت و پاداش بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس در قالب 60 درصد پرداخت در سال آینده و 30 درصد در سال 97 بررسی می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون ملی مجلس فاصله حقوقی بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش با شاغلان و بازنشستگان دیگر دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه‌ای تلاش شد که 10 درصد به حقوق فرهنگیان اضافه شود.

محمدی تصریح کرد: برای بهبود عملکرد و بهره‌وری مجموعه آموزشی کشور بهتر است از ظرفیت‌های موجود بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش در قالب حلقه‌های مشاوره‌ای به‌کارگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدارس خانه دوم دانش‌آموزان محسوب می‌شود و معلمان نقش بسزایی در آموزش آن‌ها دارند، بنابراین باید برای پیشرفت جامعه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های معلمان بازنشسته بهره‌مند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار