کد خبر: ۳۷۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 04 February 2017
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و ولادت حضرت زینب (ص) به حاضرین در جلسه گفت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری کشور به مدیران و نمایندگان جهادی نیاز دارد همچنان که رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس جهادی عمل کردند. باید در عرصه شورا افرادی بیایند که جهادی عمل کنند و قدرت برخورد با مشکلات را داشته باشند امروز همچون اوایل انقلاب به افرادی با عزم جهادی نیاز داریم نه افرادی که از رفع کوچکترین مشکل در شهر عاجزند.

آیت ا… قربانی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: بسیاری از افراد لیاقت جایگاه شورا و خدمت به مردم را ندارند و تنها برای مطرح کردن خود و پر کردن چاله های زندگی خود به این عرصه ورود می کنند و تنها فعالیتشان انتصاب افراد خود در امور است، باید با این افراد قاطعانه برخورد شود تا حوادثی همچون آنچه در شورای شهر رشت رخ داده تکرار نشود، بارها برای اعضای شورای این شهر در موارد مختلف پیغام دادیم اما دیدیم که نتوانستند شهر را متحول کنند.
 
نمونه کوچک آن بارش برف اخیر است، آیا باید این برف چنین خسارتی به شهر ها بزند؟ برق منازل مردم قطع شود؟ از لاهیجان گزارش داده اند که برق و آب در برخی مناطق هنوز وصل نشده و هنوز در بسیاری از نقاط مشکلی حل نشده است و نتوانستند وضعیت تردد را تسهیل کنند. اگر افراد لایق و کاردان برای شورای شهر و مدیران انتخاب می شدند چنین نمی شد، متاسفانه با نا کارآمدی خود مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند. اعضای هیات نظارت مسئول و معیار انتخاب اینگونه افرادند و باید افرادی برگزیده شوند که به مردم خدمت کنند نه اینکه چاله های زندگی خود را پر کنند.
 
امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود با اشاره به موضع گیری های رییس جمهور جدید امریکا گفت: در شرایطی که دشمن در تلاش است تا جنگ را به مرحله اجرا در آورد با وجود برخی از چنین مدیران و مسئولینی ببینید وضعیت به کجا خواهد رسید.من پشتیبان کسانی هستم که برای مردم جهادی کار کنند و این جهادی کار کردن تنها به معنی نماز شب خواندن نیست، ما افراد کاردانی می خواهیم که علاوه بر تخصص به نظام متعهد باشند. برخی از افراد تنها تاکید بر تعهد می کنند و بعد دیدیم که در حین کار چگونه برای خود و شهرشان مشکل ایجاد می کنند.
 
آیت ا… قربانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خلال بارش برف اخیر اظهار کرد: بسیار متاسفم و نباید چنین برفی اینچنین وضعیت شهر ها را نابسامان کند، در برف سنگین انزلی در سالهای گذشته اینجانب به همراه استاندار وقت گیلان به انزلی رفتیم، چگونه است که بعد از سه روز مسیر تردد به لاهیجان هنوز کاملا باز نشده است، خود استاندار گفت که تجهیزات لازم را نداشتیم سوال من این است که آیا باید با بارش ۴۰ سانتی برف اینگونه در استان زمین گیر شویم.
 
در پایان نماینده ولی فقیه در گیلان با ارزوی موفقیت برای اعضای هیات نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان و تمجید از انتخاب شایسته دبیر جدید این هیات ( اسماعیل عبدالهی)از ایشان خواست تا باتکیه بر قانون اساسی و آرمانهای انقلاب اسلامی قاطعانه در بررسی صلاحیت نامزدهای این دوره انتخابات بکوشند.

در این دیدار محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت و رییس هیات نظارت، منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار ،محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت و اسماعیل عبدالهی دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان حضور داشته و هرکدام به ارایه گزارش عملکرد این هیات پرداختند. / گیل خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار