صدور حكم شلاق دو خبرنگار محلي ،
تابناک / پس از اجراي حكم شلاق يك خبرنگار در نجف آباد در كمتر از يك ماه گذشته، اين بار «مصطفی براری» و «آرش شعاع‌شرق» دو خبرنگار گيلاني به شلاق محكوم شده اند.
کد خبر: ۳۷۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 04 February 2017
تابناک / پس از اجراي حكم شلاق يك خبرنگار در نجف آباد در كمتر از يك ماه گذشته، اين بار «مصطفی براری» و «آرش شعاع‌شرق» دو خبرنگار گيلاني به شلاق محكوم شده اند.

در پي انتشار خبر صدور حكم شلاق براي دو خبرنگار محلي استان گيلان به اتهام نشراكاذيب و توهين، نماينده مردم رشت در مجلس، اين خبر را تاييد كرد.

جعفرزاده ايمن آبادي، نماينده مردم رشت در گفتگو با عصرخبر اعلام كرد: شكايت اينجانب از اين دو نفر صحت دارد و بنا بر كيفرخواست صادره از دادسرا و حكم دادگاه اين افراد به شلاق محكوم شده اند.
 
صدور حكم شلاق دو خبرنگار محلي با شكايت نماينده رشت/جعفرزاده: رضايت نمي دهم
 
جعفرزاده ادامه داد: اين افراد از نظر من خبرنگار نيستند و در سايت غيرمجاز مشغول فعاليت بوده اند.

نماينده رشت افزود: براي شكايت از يكي از اين افراد اينجانب حداقل ٧٠٠ مورد سند به دليل توهين و نشر اكاذيب به محكمه قضايي ارائه داده ام و سوء نيت اين افراد محرز است و اعلام مي كنم كه رضايت نخواهم داد.

جعفرزاده با اشاره به غيرمجاز بودن اين سايت ها، گفت: اين سايت ها مجوز هيات نظارت بر مطبوعات و همچنين كارت خبرنگاري نيز از وزارت ارشاد نداشته اند و از طرفی این افراد به حریم خصوصی من و خانواده ام ورود کرده بودند.
برچسب ها: جعفرزاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تمیر گیلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
برات خیلی متاسف هستم آقای نماینده,ظرفیت یک انتقاد کوچک رو نداری و دو جوان راستگو رو متهم کردی,هنوز بخور بچاپت در زمان ریاست بر بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان رو از یاد نبردیم که چقدر حیفو میل کردین و تا تونستی واسه این روزا جمع کردین,,روز حسابرسی نزدیک است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار