کد خبر: ۳۷۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل باشگاه آرمان پاد ایرانیان با اشاره به اینکه در گذشته یزد تنها با یک استخر قهرمان واترپلو کشور بود اما ناگهان سقوط کرد، گفت: هندبال یزد نباید به سرنوشت واترپلو دچار شود.
ولی فرنام در نشستی خبری با اشاره به اینکه استان یزد در بسیاری از رشته‌های ورزشی حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما بی توجهی به ورزش سقوط بسیاری از رشته های ورزشی را به دنبال داشت، اظهار داشت: زمانی یزد تنها با یک استخر در باغ ملی قهرمان واترپلو کشور بود یا در زمینه بدمینتون دارای جایگاه بسیار خوبی اما در مقطعی به ناگاه در این رشته‌ها دچار افت شدید شدیم.

وی با بیان اینکه البته اکنون روال در حال بهبود است و تیم‌های ورزشی به تدریج دوباره جان گرفته اند، افزود: هندبال نیز در مقطعی به همین سرنوشت دچار شد اما اکنون با حضور سرمربی جدید، سرپرست جدید و تقویت هیئت هندبال و ...، یک تیم از مرکز استان در لیگ دسته یک بازی می کند.

فرنام عنوان کرد: اکنون یک تیم نیز از شهرستان بافق در لیگ برتر هندبال به عنوان نماینده استان یزد حضور دارد که امیدواریم با تلاش کادر فنی، سال آینده شاهد حضور دو تیم از استان یزد در لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه آرمان پاد ایرانیان اظهار داشت: لازم است ورزش در استان یزد حمایت شده و بیشتر جدی گرفته شود زیرا اگر ورزش استان به همین شکل پیش برود، باید شاهد حضور انبوه جوانان در دادگاه‌ها باشیم.

وی از مسئولان استان یزد خواست با توجه به استعدادهایی که در استان یزد وجود دارد، از ورزش این استان حمایت کند و به جای اینکه به ورزش استان ماهی بدهند، ماهیگیری به آن یاد بدهند تا به زودی شاهد رفع مشکلات این حوزه باشیم.

فرنام که یکی از گزینه های سرپرستی فدارسیون هندبال کشور است، گفت: در صورتی که برای این مسئولیت انتخاب شوم، افزایش انگیزه در بازیکنان و باشگاه‌های هندبال کشور، انعکاس بیشتر اخبار هندبال در رسانه‌ها و مطرح کردن بیشتر این ورزش در جامعه، کمک به هیئت های هندبال استانها، افزایش همدلی و استفاده از مربیان صاحب سبک و صاحب نام دنیا را در برنامه دارم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار