انتقاد شدید دو نماینده گیلانی از مدیریت بحران برف اخیر ؛
تابناک / محمد صادق حسنی نماینده رشت در مجلس و همچنین ذبیح الله نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل که حوزه‌های انتخابیه‌شان با مشکلات پس از برف درگیر هستند ضمن انتقاد از روند رسیدگی به مشکلات ایجاد شده برای مردم ساکن در شهرستان های رشت و لاهیجان و سیاهکل ارائه بعضی از آمار و ارقام‌ها در زمینه برطرف شدن مشکلات را به چالش کشیدند.
کد خبر: ۳۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 04 February 2017
تابناک / محمد صادق حسنی نماینده رشت در مجلس و همچنین ذبیح الله نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل که حوزه‌های انتخابیه‌شان با مشکلات پس از برف درگیر هستند ضمن انتقاد از روند رسیدگی به مشکلات ایجاد شده برای مردم ساکن در شهرستان های رشت و لاهیجان و سیاهکل ارائه بعضی از آمار و ارقام‌ها در زمینه برطرف شدن مشکلات را به چالش کشیدند.

انتقادات این دو نماینده در حالی بود که افشین عزیزی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان به عنوان مهمان در استودیو حضور داشت و مشغول ارائه آمار خسارت‌های وارد شده برف و خدمات ارائه شده  دستگاه‌های مختلف بود. همچنین ناصر آل محمدی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان هم در بخش دیگری از برنامه به عنوان مهمان تلفنی به ارائه گزارشی درباره وضعیت راه‌ها پس از بارش برف پرداخت.

بامردم | رسانه خبری تحلیلی با مردم photo_2017-02-03_22-14-36-885x498 حسنی: اگر شهرداری رشت وارد میدان نمی‌شد شرایط بهتر بود | نیکفر: با مردم صادق باشیم؛ فضا «گل و بلبل» نیست

انتقاد شدید از عملکرد شهرداری رشت

نماینده رشت در مجلس به انتقاد از عملکرد شهرداری رشت پرداخت و گفت: عملکرد شهرداری رشت هم که بسیار جای انتقاد دارد و اگر کلاً وارد نمی‌شدند بهتر بود.

حسنی با ذکر این نکته که نشستن در جلسات بحران دردی از مردم درمان نمی‌کند گفت: باید واقعیت‌ها را دید و گفت که هنوز چه مشکلاتی در روستاها و شهرها وجود دارد. ‌

طی مسیر دو کیلومتری در ۴ ساعت

این نماینده مجلس با ذکر این نکته که من از ساعت چهار و نیم تا ساعت هشت و نیم در جاده کوچصفهان حضور دارم گفت: این در حالی است که این مسیر تنها دو کیلومتر است اما به دلیل وضعیت نامناسب بعد از برف امکان حرکت در آن به کندی انجام می‌شود.

حسنی افزود: عملکرد مدیران بخش‌های مختلف استان در حالی بود که از چند روز قبل سازمان هواشناسی در مورد بارش برف هشدار داده بود.

نماینده رشت در مجلس اظهاراتش را با ذکر این سؤال پایان برد: مردم چه گناهی کرده‌اند که باید با آنها چنین رفتارهایی انجام شود؟

بامردم | رسانه خبری تحلیلی با مردم photo_2017-02-03_22-14-36-885x498 حسنی: اگر شهرداری رشت وارد میدان نمی‌شد شرایط بهتر بود | نیکفر: با مردم صادق باشیم؛ فضا «گل و بلبل» نیست  بامردم | رسانه خبری تحلیلی با مردم photo_2017-02-04_22-48-59 حسنی: اگر شهرداری رشت وارد میدان نمی‌شد شرایط بهتر بود | نیکفر: با مردم صادق باشیم؛ فضا «گل و بلبل» نیست

با مردم صادق باشیم؛ فضا «گل و بلبل» نیست

ذبیح الله نیکفر لاهیجان و سیاهکل در مجلس هم یکی دیگر از مهمانان تلفنی این بخش خبری بود.

نیکفر با انتقاد از آمارهای ارائه شده پیرامون رفع مشکل برق و جاده گفت:آمارهای بازگشایی جاده و برق با واقعیت هماهنگ نیست.

نیکفر توضیح داد: هنوز بسیاری از جاده‌ها به دلیل وجود برف امکان رفت و آمد ندارد و شاهد ترافیک زیادی در سطح شهر هستیم.

نماینده لاهیجان و سیاهکل ادامه داد: کمربندی لاهیحان هنوز دچار مشکل است و تعداد زیادی از مسافران بیش از ۱۰ ساعت در راه مانده‌اند.

این نماینده مجلس با ذکر این نکته که این شرایط جای تأسف دارد گفت: باید به دلیل کم کاری‌های صورت گرفته از سوی مدیران از مردم عذرخواهی کرد.

نیکفر در بخش دیگری از اظهاراتش از عدم وصل برق تعداد زیادی از مشترکان در لاهیجان خبر داد و گفت: هنوز در مناطق مختلفی در لاهیجان خاموشی وجود دارد و در سیاهکل هم مشکل راه و برق گزارش شده است.

این نماینده مجلس افزود: تجربه ثابت کرده است که اگر با مردم رو راست باشیم مردم با ما همکاری بیشتری خواهند کرد اما اگر بگوییم که همه چیز حل شده و فضای گل و بلبل بر شهرها و روستاها حاکم است جای تأسف دارد. / گیل نگاه

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار