کد خبر: ۳۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 02 February 2017
تابناک / شهردار لنگرود با بیان اینکه تمامی مسیرهای ورودی و خروجی شهر لنگرود باز است گفت: برخی مسیرهای صعب العبور مانند اطاقور مشکلاتی وجود دارد که همکاران ما در حال رفع آن هستند.

رضا کحالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لنگرود اظهار داشت: ساعت 11:30 امروز در تماس با آتش نشانی، آتش سوزی در یکی از محله های قدیمی لنگرود گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

شهردار لنگرود با بیان اینکه دو ماشین آتش نشانی به محل  حادثه اعزام شدند گفت: ماموران آتش نشانی در کوتاهترین فاصله زمانی ممکن به محل حادثه رسیدند و موفق به مهار آتش و عدم سرایت آن به منازل دیگر شدند.

کحالی با بیان این که یک خانه قدیمی در یکی از محله‌های لنگرود دچار حریق شده بود ادامه داد: علت آتش سوزی در دست بررسی است و منتظر دریافت گزارش از  سوی کارشناس آتش نشانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری لنگرود تشکیل شد افزود: طبق دستورالعمل ستاد مدیریت بحران در حال انجام وظیفه هستیم و در حال حاضر تمامی مسیرهای ورودی و خروجی شهر لنگرود باز است.

شهردار لنگرود ابراز داشت: در حوزه شهرستان نیز راه ها باز است اما در برخی مسیرهای صعب العبور مانند اطاقور مشکلاتی وجود دارد که همکاران ما در حال رفع آن هستند.

کحالی با تاکید بر اینکه شهر لنگرود با دو بحران آتش و برف مواجه است از شهروندان خواست تا دقت نظر بیشتری داشته باشند و با رعایت مسائل ایمنی به پشت سر گذاشتن این بحران کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار