خزائی : اطلاع رسانی به موقع و سریع و همچنین ایجاد کمپین های حمایتی در خصوص اهداف فرهنگی به ویژه مسائل مربوط به نسل جوان و هدف گذاری رده های سنی مختلف کمک ویژه ای در پیشبرد برنامه های فرهنگی داشته و می تواند بازتاب جهانی نیز داشته باشد.
کد خبر: ۳۶۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲ 27 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح امروز  تعدادی از جوانان دانشجوی نخبه و مخترع؛ با حضور ریاست فرهنگسرای جوان ارومیه و مشاور جوانان استاندار آذربایجان غربی جلسه هم اندیشی را برگزار کردند.
در ابتدای این نشست  حمید منصورفر هدف از برگزاری این جلسه را همفکری و هم اندیشی به منظور استفاده از پتانسیلهای جوانان و نخبگان برای خدمت به جامعه بیان کرد .
مدیرمسئول تابناک آذربایجان غربی در ادامه افزود: امروزه جوانان نباید منتظر حمایت هایی از سوی مسئولان باشیم و باید خودشان قدم اول را برداشته و اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت نیاز از مسئولان یاری بگیرند.
وی افزود : دانشجویان و نخبگان باید ایده های خود را پرورش داده و به صورت تیمی کار کنند که ایده های هرچند کوچک خودشان را گسترش داده و با کمک هم در جامعه پیاده بکنند و در ادامه  تاکید کرد که نباید جوانان و نخبگان و دانشجویان انتظار کمک از دیگران را داشته باشند ، نباید انتظار آن را داشته باشند که یک قهرمان بیاید و دستشان را بگیرد .
وی در ادامه افزود : باید پتانسیل ها را بالا برد و  از این پتانسیلها به منظور خدمت رسانی به جامعه و کارآفرینی بهره برد.
در ادامه این مراسم رئیس فرهنگسرای جوان ارومیه،دکتر محمد خزایی ، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات نخبگان و ارائه راهکارهای مبتنی بر هم اندیشی و کار گروهی با تکیه بر توان بخش خصوصی و  تسهیل فرهنگ سازی در حیطه مشکلات مختلف دانشجویان عنوان نمود  و با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد اهداف فرهنگی گفت: اطلاع رسانی به موقع و سریع و همچنین ایجاد کمپین های حمایتی در خصوص اهداف فرهنگی به ویژه مسائل مربوط به نسل جوان و هدف گذاری رده های سنی مختلف کمک ویژه ای در پیشبرد برنامه های فرهنگی داشته و می تواند بازتاب جهانی نیز داشته باشد.
در ادامه این نشست  برخی از دانشجویان و نخبگان کارآفرین از جمله آقایان داداش زاده، قنبرپور، ابراهیمی و خانم نباتی نظرات و پیشنهاداتی ارائه نمودند .
در پایان مراسم ، دکتر خزایی از حضور نخبگان تقدیر و تشکر کردند. و نیز دکترمنصورفر اظهار امیدواری کردند که این جلسات ادامه پیدا کند و به نتایج خوبی نیز برسد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار