حمید منصورفر: امروز به تبعیت از استاد هنرمند و بزرگ ایران زمین استاد محمدعلی کشاورز باید آتش نشانان را جانفشان نامید.
کد خبر: ۳۶۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 27 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی اعضای هیات تحریریه تابناک آذربایجان غربی  و جمعی دیگر از جوانان ارومیه که کمپین  #تحریم_موادمنفجره در چهارشنبه سوری به احترام آتش نشانان شهید، را راه اندازی کرده اند، ظهر امروز با حضور در سازمان آتش نشانی از آتش نشانان تقدیر وتشکر کرده و برای شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو فاتحه خواندند.
در این مراسم حمید منصورفر در سخنان کوتاهی ضمن تسلیت این حادثه گفت: امروز به تبعیت از استاد هنرمند و بزرگ ایران زمین استاد محمدعلی کشاورز باید آتش نشانان را جانفشان نامید.
مدیرمسئول تابناک آذربایجان غربی در ادامه افزود: اعضای تیم تحریریه تابناک آذربایجان غربی ، بعد از حادثه پلاسکو و با احترام به جانفشانان شهید در نظر گرفتند با راه اندازی این کمپین؛ حداقل دین خود را به شهدای آتش نشان و جافشان ادا کنند.
وی افزود : متاسفانه در چند سال اخیر شاهد هستیم برخی از سودجویان با استفاده از غفلت جوانان و با فروش مواد منفجره در کشور موجب بوجود آوردن مشکلا ت زیادی برای خانواده ها در چهارشنبه سوری و ایام نزدیک عید شده و بسیاری از خانواده ها عزادار عزیزان از دست رفته می شوند و ما اهل رسانه باید در زمینه فرهنگ سازی در جامعه و عدم استفاده از مواد خطرزا نهایت تلاش خود را انجام دهیم.
در ادامه این مراسم مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ضمن تشکر از اعضای کمپین به دلیل انجام کار ارزشمندشان ، از همه مردم ایران خواست ضمن توجه به موضوع کمپین،  در زمینه تسهیل عبور و مرور ماشین ها آتش نشانی و اورژانس در خیابان ها توجه ویژه ی نیز انجام دهند.
به گفته ابراهیم شاد قوشچی، هر ثانیه برای آتش نشانان به منزله زمان طلایی محسوب می شود و کمترین زمان حتی 30 ثانیه تاخیر در حوادث میتواند فجایع ناگواری را بوجود آورد.
وی از رسانه های جمعی و افراد فعال در فضای مجازی خواست در زمینه اهمیت این مساله به مردم راهنمایی ها و آگاهی های لازم ارائه نمایند .
این مراسم با قرائت فاتحه به روح شهدای جانفشان آتش نشانی حادثه پلاسکو پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار