کد خبر: ۳۶۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 23 January 2017
تابناک / در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، محبعلی رنج ور به مدت ۲ سال بعنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان منصوب شد.

در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون امور عمرانی استانداری و نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان برگزار شد.


رضا گیاهی معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱ هزار نفر کارمند در صنعت آب و فاضلاب مشغول بکارند، گفت: تمام تلاش ما برای رفع مشکلات و تنگناهای پرسنل است و بطور جدی پیگیر حق و حقوق کارکنان هستیم.


وی با قدردانی از زحمات فرّامینی مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، برای محبعلی رنج ور آرزوی موفقیت کرد.


همچنین معاون امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت آب کشاورزی و شرب روستاهای این استان، گفت: با توجه به حضور سالانه بیش از ۵ میلیون مسافر در گیلان، باید تمهیدات خاصی در حوزه ی آب شرب صورت پذیرد.


حجت شعبان پور، با بیان اینکه هم اکنون ۸۲۴ هزار نفر در هزار و ۷۶۲ روستای گیلان از نعمت آب شرب برخوردارند، افزود: هنوز ۸۳۰ روستای استان فاقد آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که نگاه ویژه مسئولان امر را می طلبد.


محبعلی رنج ور مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرّامینی در سال‌های گذشته، گفت: بهبود وضعیت حقوقی و استخدامی کارکنان، آبرسانی به روستاهای باقیمانده، بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و پیگیری جهت دریافت اعتبارات مختلف دولتی از مهم ترین مواردی است که در اولویت کاری بنده قرار دارد.


بنابر این‌گزارش؛ رنج‌ور متولد سال۱۳۴۷ در جیرگوابر املش و دارای مدرک‌تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.


وی ۲۸ سال سابقه خدمتگزاری در جهاد سازندگی و شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.


وی، پیش از این به مدت ۱۰ سال بعنوان عضو هیات مدیره و معاون مهندسی- توسعه ی این شرکت فعالیت داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
ضمن تبریک به جناب آقای مهندس رنج ور
به امید اینکه همکاران دیگر همچین دیکتاتوری نبینند
کارمند قرار دادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
به امید رهایی از اسارت قرار داد و نبودن فرقی در همه امور مابین کارمند رسمی و قرار دادی و ندیدن افکاری مانند افکار مدیر عامل قبلی
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
یکی از مردان نیک روزگار مهندس محب علی رنجور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار