تابناک / تیم پرسپولیس تاکنون سامان نریمان جهان و سروش رفیعی را جذب کرده است و اکنون به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع است.
کد خبر: ۳۶۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 21 January 2017
تابناک / تیم پرسپولیس تاکنون سامان نریمان جهان و سروش رفیعی را جذب کرده است و اکنون به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع است. 

شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک کوروشی، شهاب کرمی، عبداله زاده ،زینالی و سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی گزینه های مدنظر پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بودند که هر کدام تاکنون به دلایلی حضورشان در پرسپولیس منتفی شد. 

شجاع خلیل زاده گزینه اصلی پرسپولیس در خط دفاع است که مسئولان سپاهان اجازه جدایی به این بازیکن نمی دهند. به هر حال پرسپولیسی ها برای فصل بعد توانستند با خلیل زاده به توافق برسند اما تاکنون در جذب این بازیکن در نیم فصل دوم ناکام بودند. 

سرخپوشان پایتخت از خلیل زاده خواستند که خودش رضایت نامه بگیرد اما وی تاکنون در اخذ رضایت نامه از مسئولان سپاهان موفق نبوده است. 

شایان مصلح بازیکن سپیدرود رشت هم یکی از گزینه های مدنظر برانکو است اما مسئولان تیم سپید رود رشت برای صدور رضایت نامه این بازیکن درخواست 500 میلیون تومان کردند و سرخپوشان از جذب این بازیکن منصرف شدند. 

در حالی که سیامک کوروشی و شهاب کرمی مدعی بودند که سرخپوشان پایتخت مذاکراتی با آنها داشتند اما اعلام شد که این دو بازیکن در لیست برانکو نیستند. 

عبداله زاده بازیکن تیم صنعت نفت آبادان هم یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس است. سرخپوشان پایتخت قصد دارند آرام طبع را با بازیکن تیم صنعت نفت آبادان معاوضه کنند اما تاکنون مسئولان نفت آبادان با این پیشنهاد مخالفت کردند. 

علی زینالی بازیکن سایپا هم یکی از گزینه های مدنظر پرسپولیس در نقل و انتقالات است که تاکنون سرخپوشان موفق به جذب این بازیکن نشدند. 

سرخپوشان پایتخت بعد از ناکامی در جذب بازیکنان داخلی به سراغ مدافع ملی پوش عراقی رفتند اما باشگاه نیروی هوایی حاضر به صدور رضایت نامه برای انتقال سعد ناطق به پرسپولیس نیست. 

سعد ناطق به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نگران رضایت نامه اش نباشند چرا که خودش اقدامات لازم برای حضور در این تیم انجام می دهد. 

همچنین مسئولان پرسپولیس به مدیر برنامه سعد ناطق اعلام کردند که این بازیکن باید خودش رضایت نامه اش را بگیرد چرا که باشگاه پرسپولیس توانایی پرداخت 400 هزار دلار ندارد. 

به هر حال باید دید سرخپوشان پایتخت می توانند سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی جذب کنند یا نه!
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان گيلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
بسمه تعالی
ریاست محترم دیوان عدالت اداری کشور

سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند ما کارکنان رسمی کار گری بهزیستی از هر دو قانون کار و خدمات کشوری محروم هستیم حقوق و مزایا ما از بند ((و)) تبصره ۱۹ اداره کل خزانه دریافتم میکنیم، اما در احکام کار گزینی ما نه مثل همکاران قانون کاریم نه مثل همکاران خدمات کشوری نه مثل همکاران قرارداد معین این سوال برای همه ما کارکنان رسمی کار گری بهزیستی پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟

نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همکاران قرار داد معین لازم به ذکر است که ماها دارای مدرک کارشناسی و بالاتر مترتبط با کار بهزیستی هستیم اما هیچ پست سازمانی نداریم فقط با ابلاغ انشایی مشغول به خدمت در پستهای حاکمیتی هستیم بدون دریافت مزایای پستی که در آن کار میکنیم.

مسئولین باید به این امر توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خدماتی ویا کارخانه جات نیستیم بلکه به استخدام سازمانی کاملا دولتی در آمدایم از حضرتعالی عاجزانه خواستاریم که از ریاست محترم بهزیستی کل کشور بخواهید این مشکل مهم حل کنند(تبدیل وضعیت از رسمی کار گری به رسمی کشوری یاپیمانی ).

باتقدیر تشکر فراوان از طرف جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی گيلان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار