کد خبر: ۳۶۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 18 January 2017

تابناک / ملوان صدرنشین در مصاف با تیم شانزدهم جدول برای تثبیت پیشتازی خود به کمتر از سه امتیاز نمی اندیشد و در سوی مقابل هم تیم یزدی نمی خواهد دست خالی از سواحل خزر به کویر بازگردد.



به گزارش" دی اسپورت"، هفته بیستم لیگ دسته اول ایران پنج شنبه ، سی ام دی ماه برگزار خواهد شد و تیم بحران زده فوتبال یزد که  تغییر مدیریت هم نتوانسته این تیم را به ساحل آرامش برساند به انزلی سفر خواهد کرد تا در مقابل ملوان صدرنشین به میدان برود . در ادامه رویارویی این دو تیم را زیر ذره بین خواهیم برد تا با وضعیت و اهداف دو تیم بیشتر آشنا شویم .

بازی در یک نگاه :
ملوان صدرنشین در مصاف با تیم شانزدهم جدول برای تثبیت پیشتازی خود به کمتر از سه امتیاز نمی اندیشد و در سوی مقابل هم تیم یزدی نمی خواهد دست خالی از سواحل خزر به کویر بازگردد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی

وضعیت دو تیم در جدول :
ملوان از نوزده بازی گذشته با ده پیروزی ، شش تساوی و سه شکست در کنار زدن 21 گل و دریافت 15 گل ، صاحب 36 امتیاز شده است و با پیشی گرفتن از دیگر رقبا به صدر جدول تکیه زده است.
فوتبال یزد هم با دو برد ، نه تساوی و هشت شکست صاحب 15 امتیاز شده است . تیم یزدی با زدن 12 گل و دریافت 26 گل در نوزده بازی نتوانسته کارنامه مطلوبی از خود برجای بگذارد و خانه شانزدهم جدول در حال حاضر در اختیار این تیم می باشد.

ملوان و اف سی یزد در دو سوی مخالف
پس از سقوط ملوان از لیگ برتر و روی کارآمدن محمد مایلی کهن انقلاب بزرگی در باشگاه شمالی صورت گرفت . حاجی مایلی در چشم برهم زدنی تمام بزرگان و نامداران ملوان را آزاد کرد تا با جمعی جوان کم و نشان به رویای انزلی چی ها جامه ی عمل بپوشاند .انصافا خوش بین ترین هواداران این تیم هم نمی توانستند ملوان را بدون امثال پژمان نوری ، مازیار زارع ، جلال رافخایی و .. تصور کنند از طرفی به غیر از مایلی کهن شاید هیچ مربی دیگری هم نمی توانست به راحتی روی چنین نام هایی قلم قرمز بکشد . به هرروی لیگ آغاز شد و ملوان مدل جدید با نیروی جوانی بازیکنانی چون نیما میرزازاد ، صادق صادقی ،حسین قنبری ، پوریا غلامی ، یاسر وکیلی ، حسین شنانی ، صائب محبی و تجربه معدود نیروهایی چون حامد نورمحدی ، سعید یوسف زاده و احمد آهی به تدریج دل طرفداران دو آتشه اش را به دست آورد تا اینکه سرانجام به صدرجدول رسید .

 
تیم فوتبال فولاد یزد

اما در سوی مقابل تیم یزدی که روزهای ملتهبی را تا رسیدن به پایان دور رفت پشت سر گذاشته بود در نقل و انتقالات نیم فصل با اضافه کردن بازیکنانی نظیر عباس یحیی بیگی ، فرزاد ایزد ، میلاد رخشان ، امیر رفعتی به جمع نفرات پیشین خود ، با هدف فاصله گرفتن از جمع تیم های فانوس به دست به استقبال دور برگشت رفت . دو تساوی حاصل کار شاگردان محمود امیری در دو هفته پیشین بوده است . باستی اشاره کنیم که هرچند با اضافه شدن نیروهای جدید ترکیب یزدی ها تا حدودی تقویت شده است اما همچنان ابرهای تیره و تار ناشی از مشکلات و مصائب مالی بر آسمان این تیم سایه افکنده بطوریکه در فاصله بیست و چهار ساعت مانده به سوت آغاز دیدار دو تیم هنوز نماینده یزد عازم سفر نشده است و مسئولین در پی راضی کردن بازیکنان برای عزیمت به استان گیلان هستند.

سابقه رویارویی دو تیم :
این بازی سومین تقابل مستقیم این دو تیم خواهد بود . پیش از این یک بار در جام حذفی ملوان با نتیجه دو بر یک پیروز شده است . در بازی رفت فصل جاری هم تساوی بدون گل رقم خورده است و حال بایستی صبرکنیم تا ببینیم در سومین رویارویی دو تیم چه نتیجه ای رقم خواهد خورد ؟؟
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی
اهداف دو تیم :
بدون هیچ شک و شائبه ای می توان به این باور رسید که ملوان در دیدار مقابل نماینده یزد نه تنها به دنبال سه امتیاز خواهد بود بلکه در اندیشه بهبود وضعیت آواراژ گل خود هم خواهد بود . شاگردان مایلی کهن سرمست از رسیدن به صدرجدول قصد دارند با استفاده از مزایا و امتیاز میزبانی و حتی شرایط آب و هوایی زمان مسابقه که بارانی پیش بینی شده  با ارائه یک فوتبال هجومی هوادارانشان را بیش از پیش به لیگ برتری شدن امیدوار نمایند .
ملوان در فصل جاری سه بار نتیجه را واگذار کرده اما باید اشاره کنیم که هیچ تیمی موفق نشده ملوان را در انزلی شکست بدهد . بی شک شکست ناپذیری ملوانان در بازی های خانگی  بار منفی زیادی را روی دوش مهمانان می گذارد . با این تفاصیل نمی توان توقع داشت که شاگردان امیری با هدف فتح بندرمه آلود ، کویر را ترک کنند . قطعا هدف اول تیم یزدی گل نخوردن و کسب یک امتیاز خواهد بود .  پس از آن نماینده یزد در کمین اتفاقات بازی خواهد نشست تا اگر بخت یار بود بتواند طلسم شکست نخوردن بندرنشینان در انزلی را بشکند .
البته نباید فراموش کنیم در وضعیتی مشابه امروز در نیم فصل اول تیم فوتبال یزد در آخرین لحظات به اراک سفر کرد و در عین ناباوری  با کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز  به مرکز جغرافیایی ایران بازگشت . این یعنی در فوتبال هر نتیجه ای محتمل است .

 


تیم فوتبال فولاد یزد

مخلص کلام اینکه پیروز شدن و گرفتن سه امتیاز در این بازی برای میزبان هدفی نه چندان دور و برای مهمان رویایی شیرین جلوه می کند اما رقم خوردن تساوی فقط می تواند کام کویرنشینان را شیرین کند .
و یک جمله کلیشه ای : تمام زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش بین بینی بودن نتایج در آن است .
آیا پس از پایان بازی فانوس دریایی به کویرنشینان چشمک خواهد زد تا آن ها به امید فاصله گرفتن از جمع تیم های فانوس به دست به استقبال هفته های آتی بروند یا این ملوان خواهد بود که با صید مروارید سه امتیازی از دل این بازی  به ساحل امن می رسد ؟؟؟
پاسخ این سوال  پنج شنبه حوالی ساعت 16  مشخص خواهد شد !!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار