تابناک / درآیین افتتاح آسفالت چندکوچه درروستای خرشتوم املش که با حضور خادم بخشدارمرکزی املش ،رفوگران مدیرعامل کارخانه آسفالت ایده آل نوین سبز و شورا و دهیاراین روستا انجام پذیرفت.
کد خبر: ۳۶۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 18 January 2017

تابناک / درآیین افتتاح آسفالت چندکوچه درروستای خرشتوم املش که با حضور خادم بخشدارمرکزی املش ،رفوگران مدیرعامل کارخانه آسفالت ایده آل نوین سبز و شورا و دهیاراین روستا انجام پذیرفت.


همای گیلان نوشت: رفوگران مدیرعامل شرکت ایده آل نوین سبز در خصوص فعالیت ها و رعایت نکات زیست محیطی توسط این شرکت گفت: شرکت ایده آل نوین دارای ۳ بخش آماده سازی بتن ، شن وماسه و آسفالت با ۱۴۰ پرسنل می باشد و دارای یک پست tbs اختصاصی است که توان تامین گاز برای یک شهر کوچک را دارد، این کارخانه به هیچ عنوان پسماند نداشته و فعالیت های آن مطابق با شرایط زیست محیطی می باشد، ضمن اینکه در کنار کارخانه ۱۰ هکتار باغ کیوی، ۸ هکتار باغ پرتقال و همچنین پرورش ماهی نیز وجود دارد.


رفوگران افزود: این شرکت تنها شرکت در استان گیلان است که ۳ ایزو ( ۹۰۰۱، ۱۲۰۰۱، ۱۴۰۰۱) از کشور ایتالیا دریافت کرده است.


وی با اشاره به این مطلب که این شرکت قرارداد ۵۰ کیلومتر آسفالت راه های اصلی و روستایی را با وزارت راه وشهرسازی داردو به علت کمبود نقدینگی با مشکلاتی مواجه می باشد اضافه کرد:همین جا از مسئولین تقاضا دارم، با توجه به اینکه ما در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و در حال خدمات رسانی به مردم هستیم ، مطالبات شرکت را پرداخت نمایند ، ضمن اینکه مهندس لاهوتی برای دریافت مطالبات ما تا این لحظه کمک های بسیاری انجام داده اند که از ایشان تشکر میکنم.


مدیر عامل شرکت ایده آل نوین سبز به جلسه هفته گذشته خود در فرمانداری اشاره و اظهار داشت: مهندس محمودی فرماندار املش به شرکت ایده آل نوین سبز لطف ویژه ای داشته و گفتند که تا زمان حضورشان به عنوان فرماندار از این شرکت حمایت خواهندکرد که این سخنان پشتوانه و دلگرمی برای ادامه کار ما خواهد بود.


رفوگران در ادامه احداث سالن ورزشی، تجهیز دهیاری پایین، نصب پل در کنار جداول را از جمله خدمات این شرکت درروستای خرشطوم عنوان کرد و بیان نمود: خوشبختانه مسئولین دراین روستا همکاری خوبی داشتند، ضمن اینکه افرادی هم در این میان سنگ اندازی هایی انجام می دهند که بعضا غرض ورزی های شخصی می باشد.


وی همچنین در خصوص پیچ جاده حسین آباد به خرشتوم که از مشکلات مردم این منطقه می باشد گفت: طبق هماهنگی هایی که با وزارت راه وشهرسازی انجام شده تعریض این جاده به شرکت ایده آل نوین سبز واگذار خواهد شد و منتظر تخصیص اعتبار هستیم که این پروژه در سال ۹۶ انجام می شود.


خادمی عضو شورای حسین آباد خرشتوم نیز در گفتگویی افزود: شرکت ایده آل نوین در این منطقه خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده که شن ریزی و آسفالت معابرو همچنین شن ریزی جاده های بین مزارع ، احداث چاه ۸۷ متری و لوله کشی با ۱۸۰ میلیون تومان هزینه که آب مزارع را تامین کرده و طبق تائیدیه سازمان غذا و دارو و آب منطقه ای آب این چاه برای مصرف خانگی و نوشیدن نیز مناسب می باشد.


خادمی اضافه کرد: این شرکت همچنین یک دستگاه ماشین حمل زباله برای روستا خریداری نموده که ۳۰ میلیون هزینه در بر داشته علاوه بر اینکه هرساله ۲ میلیون تومان هزینه بیمه برای آن پرداخت می کند.


وی در خصوص جمعیت منطقه اظهار داشت: در کل حدود ۲۵۰خانوار در این منطقه زندگی میکنند که جمعیت آن به علت وجود امکانات مناسب و بخش مواصلاتی املش و لنگرود رو به افزایش است.


این عضو شورا در خصوص خدمات شورا در این روستا گفت: احداث پارک ، نصب جایگاه زباله ، جمع آوری زباله، دریافت کد پستی ، دریافت سند روستایی، لوله گذاری مزارع با اعتبار بیش از ۷ میلیون تومان از جمله خدمات ما می باشد که با حمایت مالی شرکت ایده آل نوین انجام شده است.
فاطمه فلاح پور دهیار منطقه حسین آباد خرشتوم نیز با اشاره به اینکه این روستا ۳۲۲نفر جمعیت درقالب ۱۰۶ خانوار را شامل می شود اضافه کرد: منطقه حسین آباد و خرشتوم ۲ روستا هستند که شورا و دهیار جداگانه دارند و در بخش هایی همچون زمین ورزشی، خانه بهداشت، مخابرات و مسجد مشترک هستند.
فلاح پور بیان داشت: این منطقه دارای امکاناتی همچون آب ، برق و گاز می باشد و متاسفانه تا کنون از داشتن پست بانک محروم مانده است.
وی افزود: اقتصاد مردم این منطقه برپایه کشاورزی و باغ چای می باشد و به ندرت دامداری وپرورش پیله ابریشم نیز انجام می دهند.
دهیار حسین آباد در خصوص مشکلات موجود در این منطقه گفت: نبود ساختمان دهیاری در این منطقه ، وجود پیچ خطرناک در جاده حسین آباد به خرشتوم که تصادفات بسیاری را منجر می شود از مشکلات مهم و اساسی مردم می باشد که تقاضای رسیدگی از سوی مسئولین را داریم.
وی همچنین از خدماتی که شرکت ایده آل نوین در این منطقه انجام می دهد تشکر و قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار