علی نظرمحمدی به تابناک گفت ؛
تابناک / روز گذشته علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود اظهار کرد: در چند ماه گذشته فشار بسیار زیادی را تحمل کرده ام و دیگر توان ادامه دادن ندارم.
کد خبر: ۳۶۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 17 January 2017
تابناک / روز گذشته علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود اظهار کرد: در چند ماه گذشته فشار بسیار زیادی را تحمل کرده ام و دیگر توان ادامه دادن ندارم.

به گزارش تابناک گیلان، وی گفت: من سرمربی تیم هستم و باید به وظایف فنی خود عمل کنم.من هم مثل دیگران قرارداد دارم و باید پولم را دریافت کنم ولی در ۱۰۰ روز گذشته بیشتر از اینکه به فکر مسائل فنی باشم درگیر مشکلات تمام نشدنی سپیدرود بوده ام. تاکنون ۵۵۰ میلیون با کمک هدایتی و خلیل زاده پول به سپیدرود تزریق کرده ام و متاسفانه هیچ کمکی از استان برای سپیدرود انجام نشده است.

نظرمحمدی اظهار کرد: تیم من با این همه مشکلات و مصائب صدرنشین لیگ یک می باشد و کسی توجه نمی کند وای به حال روزی که دو سه پله در جدول سقوط کنیم آن موقع فکر نکنم کسی به سپیدرود نگاه هم کند. تا کی باید به بازیکن انگیزه و وعده های توخالی بدهم؟در نیم فصل دوم بدون حتی یک ریال چهار بازیکن برای تیم جذب کردم آیا کسی پرسید که این بازیکنان چگونه جذب تیم شدند؟

وی ادامه داد: شاید مشکل تیم من علی نظرمحمدی هستم و شاید اگر من بروم وضعیت سپیدرود سر و سامان بگیرد. ملوان در همسایگی ما پنجاه درصد پولشان را گرفته اند ولی ما هنوز مالک نداریم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در پایان گفت: واقعا خسته شده ام و امیدوارم مسئولان استان هر چه سریعتر تکلیف سپیدرود را مشخص کنند.
 
 
پس از واکنش تند سرمربی تیم سپیدرود رشت به اتفاقات اخیر این باشگاه ، گفت و گویی کوتاه با علی نظرمحمدی داشتیم که وی اظهار کرد: از شرایط مالی تیم سپیدرود راضی نبودم و نیستم و استعفای من به علت فشار زیاد و انتظارات به حق مردم رشت بود.
 
نظرمحمدی گفت: با صحبت و قول هایی که داده شد دوباره به تیم برگشتم و ماجرای استعفا منتفی است. 
 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار