کد خبر: ۳۶۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 16 January 2017
تابناک / نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات گسترده‌ای در راستای پیگیری مشکلات خانوارهای آسیب دیده از رانش زمین در روستای "سوستان لاهیجان" در حال انجام است.

ذبیح‌الله نیکفر شامگاه یکشنبه در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه اقدامات گسترده‌ای در راستای پیگیری مشکلات خانوارهای آسیب دیده از رانش زمین در روستای "سوستان لاهیجان" در حال انجام است اظهار داشت: پیگیری و بررسی مشکلات مقوله مذکور به‌طور استانی و ملی در حال انجام است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جلسات و مکاتبات گسترده‌ای با مدیریت بحران کشور در خصوص موضوع رانش زمین روستای سوستان صورت گرفته است افزود: علاوه بر رانش زمین در روستای سوستان، رانش کوه در روستای "علی سرود" و پیشروی آب دریا در سواحل "حسن بکنده"  از مشکلات و بحران‌های طبیعی در شهرستان لاهیجان است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده، مردم لاهیجان همچنان در خصوص این مشکلات در نگرانی به سر می‌برند تصریح کرد: انتظار می‌رود که مدیران استانی حمایت بیشتری از مقوله مذکور در جهت رفع بحران در شهرستان لاهیجان انجام دهند.

نیکفر با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات و حمایت از آسیب‌دیدگان رانش زمین در شهرستان لاهیجان در سطح ملی در حال انجام است بیان کرد: اقدامات مذکور در مجلس شورای اسلامی به‌طور ویژه پیگیری و دنبال می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات خانوارهای آسیب دیده لاهیجانی در رانش زمین نیازمند نگاه ویژه‌تر از سوی مسئولان و مدیران استانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار