کد خبر: ۳۶۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 16 January 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید دیگر نمی‌تواند به بازیکنان وعده و انگیزه توخالی بدهد.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره دلایل استعفایش از سمت سرمربی‌گری این تیم اظهار کرد: در چند ماه گذشته فشار بسیار زیادی را تحمل کردم و دیگر توان ادامه دادن ندارم. من سرمربی تیم هستم و باید به وظایف فنی خود عمل کنم. من مانند دیگران قرارداد دارم و باید پولم را دریافت کنم و در 100 روز گذشته بیشتر از اینکه به فکر مسائل فنی باشم، درگیر مشکلات تمام نشدنی سپیدرود بودم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه تاکنون 550 میلیون تومان از کمک‌های هدایتی و خلیل‌زاده به باشگاه تزریق شده است، گفت: این دو نفر به ما کمک کردند اما متاسفانه هیچ کمکی از طرف استان برای سپیدرود انجام نشده است. تیم ما با این همه مشکلات و مسائل صدرنشین لیگ یک است و کسی توجه نمی‌کند. وای به حال روزی که دو، سه پله در جدول سقوط کنیم آن موقع فکر کنم کسی به سپیدرود هم توجه نمی‌کند.

علی‌ نظرمحمدی در ادامه بیان کرد: تا کی باید به بازیکن انگیزه و وعده‌های توخالی بدهم. در نیم فصل دوم بدون حتی یک ریال 4 بازیکن برای تیم جذب کردم. آیا کسی پرسید که این بازیکن چگونه جذب تیم شده است؟ شاید مشکل تیم علی نظرمحمدی باشد و اگر من بروم وضعیت سپیدرود سروسامان پیدا کند.

او در پایان با تاکید بر اینکه ملوان در همسایگی سپیدرود 50 درصد پول قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده ولی سپیدرود حتی مالک هم ندارد، گفت: امروز هم جمعی از هواداران و بازیکنان سپیدرود با تجمع در مقابل اداره کل ورزش و جوانان گیلان از مدیرکل این اداره خواستند تا با مخالفان این تیم برخورد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار