کد خبر: ۳۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰ 16 January 2017
تابناک / سید رضا موسوی روزان در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در سالن جلسات این شورا اظهار داشت: با…

سید رضا موسوی روزان در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در سالن جلسات این شورا اظهار داشت: با فضای موجود شهرداری؛ مدیریت گردشگری به طور جدی ایجاد می شود و می توان روی این قضیه حساب کرد.

وی افزود : جایگاه حمایتی یکی از موضوعاتی است که شهرداری می تواند داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه روند پیشرفت و توسعه شهر رشت نیازمند حمایت است گفت: ما باید با شرایط جدید پیش برویم، سازمان ها و نهادهایی که در بدنه شهرداری تعبیه شده اند متعلق به سالیان گذشته است که به مرور باید جایگاه خود را پیدا کنند.

روزان ادامه داد: شهرداری رشت مجموعه ای از وظایف را دارد که  ما این وظایف را بر دوش سازمان ها گذاشتیم، هر سازمانی وظیفه خاص خود را دارد، ما نمی توانیم چون یک وظیفه شهرداری مانده بقیه وظایف را انجام ندهیم.

وی با بیان اینکه شورا در دو سال گذشته کمک هایی به تیم فوتبال سپیدرود کرده است تصریح کرد: بهتر است هر سازمانی وظایف خود را انجام بدهد در صورتی که نیاز داشت کمک جانبی داشته باشد ، می تواندبه موضوعات دیگر ورود کند.

روزان خطاب به مدیر سازمان عمران شهرداری که از سوی شهرداری رشت لایحه کمک به تیم می رشت سپید رود را به شورا آورد اظهار کرد: این لایحه باید از سازمان فرهنگی ورزشی می آمد و می توانست کمک اسپانسری خود را از سازمان عمران دریافت کند، آقای قانع باید در این جلسات حضور به هم می رساندند.

وی به حمایت از ورزش بانوان شهر اشاره کرد و یادآور شد: باید همچون گذشته در بحث بانوان قدم های خوبی برداریم، جایگاه چهارمی بسیار عالی است، اما این مجموعه باید به سمت سازمان فرهنگی ورزشی برود، به شرطی که سازمان هم تمایل داشته باشد و در جلسات شرکت کند.

مظفر نیکومنش عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: شورا پیش از این نیز کمک هایی به این تیم کرده است و حتی در صحن شورا از این ورزشکاران و مربیان تقدیر به عمل آورده است.

وی با بیان اینکه این حمایت ها نباید به صورت جزیره ای انجام گیرد تصریح کرد: اگر قرار باشد هر سازمانی به طور مستقل در این زمینه عمل کند، پس باید سازمان فرهنگی ورزشی که متولی این امر است منحل شود!

نیکومنش با اشاره به عدم حضور مدیران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: بهتر است هر کاری را به متولی آن بسپاریم و سازمان عمران به بالا بردن کیفیت آسفالت های شهر بپردازد تا حمایت مالی از تیم می رشت!

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه از اعضای کمیسیون فرهنگی در مسابقات و افتخار آفرینی ها دعوت نمی شوند گفت: چرا وقتی حرف از بودجه و حمایت مالی می شود، اعضای کمیسیون فرهنگی شورا را در جریان قرار می دهید.

نیکومنش یادآور شد: ما باید به عنوان خادمان مردم برای عملکردمان جواب درستی داشته باشیم، هر سازمانی شرح وظایف روشنی دارد، نباید احساساتی تصمیم بگیریم و فردا در عملکرد خود بمانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار