آیت الله قربانی خطاب به وزیر ارتباطات؛
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز گلایه از نوبخت، خطاب به واعظی گفت: گله‌مندی ما را به رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت برسانید، نوبخت به وضعیت و مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند و از او گلایه داریم.
کد خبر: ۳۵۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 07 January 2017
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز گلایه از نوبخت، خطاب به واعظی گفت: گله‌مندی ما را به رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت برسانید، نوبخت به وضعیت و مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند و از او گلایه داریم.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر دیروز در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور، وزرا و مسؤولان به‌مناطق مختلف موجب آشنایی آنها از نزدیک با مشکلات مردم می‌شود، اظهار کرد: مردم انتظار دارند با توجه به رفت و آمد مسؤولان مشکلاتشان برطرف شود.

وی به کمبود بودجه در گیلان اشاره کرد و افزود: نمی‌دانیم وضعیت مذکور تنها در گیلان وجود دارد یا اینکه در استان‌های دیگر نیز حاکم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فعالیت حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) در رشت اشاره کرد و گفت: درخواست تأمین اعتبار برای حوزه علمیه مذکور کردیم که پس از مدتی اعتبارات مورد نیاز را به نصف و یک پنجم کاهش دادند.

قربانی با بیان اینکه برجام اجرایی شده و صادرات نفت از روزانه ۴۰۰ هزار بشکه به حدود سه میلیون بشکه افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: برنامه‌های صادراتی کشور بهتر شده اما در مقام عمل بهبودی را مشاهده نمی‌کنیم.

وی به تبلیغات گسترده دولت در صدا و سیما و رسانه‌ها مبنی بر بهبود شرایط اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به وضعیت موجود در جامعه مردم نسبت به تبلیغات انجام شده بی‌اعتماد می‌شوند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه نباید کاری کنیم مردم نسبت به عملکرد مسؤولان بی‌اعتماد شوند، خاطرنشان کرد: کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبروی ملت خود را بردند اما اکنون رادیوهای بیگانه دعوای بین رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه ما را مطرح می‌کنند.

قربانی خواستار برطرف کردن مسایل بین رؤسای سه قوه در کشور شد و اظهار کرد: روسای قوا نباید مسایل خود را در رسانه‌ها بیان کنند و این امر موجب تحقیر ما در مقابل دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا حدی می‌توانیم از عملکرد دولت دفاع کنیم، یادآور شد: اگر مشکلات از حد بگذرد نمی‌توانیم از مسؤولان دفاع کنیم ضمن اینکه مسؤولان باید کشور را آرام نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شاهد حمله مسؤلان نسبت به همدیگر هستیم و این رفتار در نظام اسلامی پسندیده نیست.

وی با ابراز گلایه از نوبخت، خطاب به واعظی گفت: گله‌مندی ما را به رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت برسانید، نوبخت به وضعیت و مشکلات گیلان رسیدگی نمی‌کند و از او گلایه داریم.

قربانی با بیان اینکه خداوند به مسؤولان ما سعه‌صدر و توانمندی دهد تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: روزانه نامه‌ها و مراجعه‌کنندگان بسیاری در مورد بیکاری داریم اما پاسخی برای آنها نداریم و امیدواریم دولت تدبیر و امید نه با حرف بلکه با عمل امید را به جامعه برگرداند، ما مدافع دولت و نظام هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار