تابناک / سیاست > مجلس - نایب رئیس فراکسیون مستقلین معتقد است که هجمه‌های اخیر علیه رئیس‌جمهور صرفا کارکرد انتخاباتی دارد اما در عمل نتیجه عکس می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸ 07 January 2017
تابناک / سیاست > مجلس - نایب رئیس فراکسیون مستقلین معتقد است که هجمه‌های اخیر علیه رئیس‌جمهور صرفا کارکرد انتخاباتی دارد اما در عمل نتیجه عکس می‌دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره فضاسازی های اخیر دلواپسان علیه رئیس جمهور اظهار کرد: هجمه بسیار بزرگی علیه شخص آقای روحانی، برخی اطرافیان و وزرا به راه افتاده است، بدون سند و مدرک، رگباری از اتهامات وارد می‌شود. الان دیگر امیدی به رسیدگی هم نداریم چراکه مرجع‌های رسیدگی به صف حمله‌کنندگان پیوسته‌اند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ادامه داد: دولت چگونه برود به دستگاه قضا شکایت کند و بگوید این حرف‌ها مصادیق تهمت و افتراست، وقتی برخی مقامات این قوه، خودش مطالبی را بدون سند ارائه می‌کند؟ اصل این نشر دادن خطاست. نباید این موضوعات نشر داده شود.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه انتشار این مطالب مردم را بسیار ناراحت کرده، چراکه مردم اینگونه برخوردها را نمی‌پسندند، بیان کرد: من اینگونه اتفاقات را چندان دور از انتظار نمی‌دیدم، اما نه با این شدت و حدت و نه به این زودی‌ها؛ بلکه تصورم این بود که بعد از نوروز شاهد حمله‌هایی باشیم. اما وقتی از اواسط دی ماجرا را کلید زده‌اند، نشان می‌دهد که دلواپسان آتش‌تهیه بسیار بالایی را برای دولت تدارک دیده‌اند و دولت باید خودش را برای هجمه بسیار سنگینی آماده کند.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: در طول تاریخ اینگونه حمله‌های ناجوانمردانه، بداخلاقی‌ها، توهین‌ها، افتراها، ساختن فیلم و ... همیشه نتیجه عکس داده است. مردم از این برخوردها ناراحت می‌شوند اما نمی‌دانم چرا عده‌ای درس نمی‌گیرند؟

وی به روحانی توصیه کرد که به این تهمت‌ها توجهی نکند و گفت:‌ این اتفاقات اگرچه دولت را اذیت خواهد کرد و از آن انرژی خواهد گرفت  اما در نهایت همه اینها به نفع دولت خواهد شد.

جعفرزاده اظهار کرد: ادعای برخی افراد درباره ساعت کاری رییس جمهور حرف‌های «صد من یک قاز» است و جایگاهی ندارد. مگر رئیس‌جمهور می‌تواند برود خانه بخوابد؟ یا از آن طرف مگر کارگر است که بیاید بیل بزند و شما ببینید؟ این درست است که یک ‌رئیس جمهور روزی دو ساعت بخوابد؟ در این صورت که اصلا مغزش کار نمی‌کند. آن شیوه‌ها اشتباه بود. البته من نمی‌گویم این اتفاق می‌افتد ولی نمی‌دانم چرا اینها رئیس‌جمهور را با یک کارگر اشتباه گرفته‌اند.

وی درباره تهمت‌هایی که به دولت زده می‌شود، گفت: می بینیم که 46 نماینده نامه می‌نویسند که آقای رئیس جمهور، آقای فریدون را تحویل قوه قضائیه بده. خب، اگر شما مدارکی دارید به قوه قضائیه بدهید تا رسیدگی کند. قوه قضائیه هم که نباید با کسی تعارف داشته باشد. مگر اینکه بخواهند یک خبر دیگر تولید کنند.  مجموعه ای با هم ترکیب شده اند و هر کدام در یک فاصله زمانی خبری تولید کند. همه دست به دست هم داده اند تا در این ماه‌های آخر دولت را اذیت کنند، در حالی که دولت درگیر مشکلات بسیار عدیده ای است.

وی اظهار کرد: هر کسی با الفبای حقوق آشنا باشد می‌داند تنها بار این نامه، بار رسانه ای است و هیچ بار دیگری ندارد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین تاکید کرد: اما مردم جواب این بداخلاقی‌ها و ناجوانمردی‌ها را در اردیبهشت 96 به خوبی خواهند داد، همانطوری که در سال‌های 92 و 94 جواب دادند.

وی درباره شایعات تلاش دولت برای دوقطبی شدن فضا نیز گفت: اینها می‌خواهند برای دولت تله بگذارند اما دولت عاقل تر از این حرف‌هاست و در تله این افراد نمی‌افتد. دولت عاقلی داریم که نمی‌گذارد کشور دچار بحران شود. آقای روحانی سالیان سال عضو شورای عالی امنیت ملی بوده است و می‌داند چطور کشور را باصلابت پیش ببرد. انصافا هم می‌شود گفت که آقای روحانی، آدم مطیعی است و با رهبری هماهنگ است. اما کسانی که سبقت گرفته و از رهبری جلو زده اند، این مطالب را خوب نمی‌فهمند.

جعفرزاده تصریح کرد: ما در این هفته در کمیسیون برنامه و بودجه در خدمت آقای روحانی بودیم، ایشان فرمود که «هر جا ببینم آتش ماجرا تند می‌شود، من خودم یک طرفه فیتیله را پایین می‌آورم». این عین عبارت ایشان بود.

وی درباره شایعه ورود دستگاه‌های ضدشنود به دولت نیز اظهار کرد: همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها خودشان دستگاه می‌گذارند و آنتن‌ها را قطع می‌کنند، اما چرا آقای روحانی باید این کار را بکند؟ مگر چه چیز محرمانه‌ای دارد؟ این حرف‌ها فقط رسانه‌ای است. اگر صحت دارد چرا برخورد نمی‌کنند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار