شهردار سابق لنگرود به تابناک گفت ؛
تابناک / تابستان امسال بود که رضا کحالی ( شهردار لنگرود ) با طرح این سوال که آیا اعتراض هایی که شورا از آن سخن می گوید اعتراضات مردم به پروژه های عمرانی است یا متعلق به همان شصت هفتاد نفری است که پرونده هاشان معلق در شهرداری مانده است؟ گفت: بنده شهرداری لنگرود را با 31 میلیارد بدهی تحویل گرفتم اما آیا تا به حال در هیچ مصاحبه ای از وضعیت بدهی های شهرداری گلایه کرده ام؟ بنده هرگز چنین حرفهایی نمیزنم چون بهرحال شهرداری بدهی اش را دارد اما مساله مهم این است که بنده با این حجم از بدهی چه پروژه های عمرانی را اجرا کرده ام.
کد خبر: ۳۳۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 23 November 2016
سیدرحمان موسوی / تابناک: تابستان امسال بود که رضا کحالی ( شهردار لنگرود ) با طرح این سوال که آیا اعتراض هایی که شورا از آن سخن می گوید اعتراضات مردم به پروژه های عمرانی است یا متعلق به همان شصت هفتاد نفری است که پرونده هاشان معلق در شهرداری مانده است؟ گفت: بنده شهرداری لنگرود را با 31 میلیارد بدهی تحویل گرفتم اما آیا تا به حال در هیچ مصاحبه ای از وضعیت بدهی های شهرداری گلایه کرده ام؟ بنده هرگز چنین حرفهایی نمیزنم چون بهرحال شهرداری بدهی اش را دارد اما مساله مهم این است که بنده با این حجم از بدهی چه پروژه های عمرانی را اجرا کرده ام.

به گزارش تابناک گیلان، بلافاصله از این مصاحبه ، رئیس شورای شهر لنگرود در پاسخ به این سؤال که آیا گفته شهردار در خصوص تحویل شهرداری با مبلغ ۳۱ میلیارد بدهی صحیح است یا خیر؟ گفت : به نظر من شهردار اشتباه کردند چراکه وی طی نامه شماره ۳۰۷۴۴ مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۷ به‌صورت مکتوب بدهی شهرداری لنگرود در زمان تحویل را ۲۱ میلیارد بدهی اعلام کردند، چطور امروز از ۳۱ میلیارد بدهی شهرداری سخن می‌گویند برایم تعجب‌آور است.


و اما امروز ...


به تازگی خبر رفتن یا نرفتن رضا کحالی ، شهردار فعلی لنگرود در رسانه های مختلف استان منتشر شده است که طی این مدت گمانه زنی های فراوانی پیرامون این موضوع را شاهد بوده ایم.

در این گزارش سعی کرده ایم تا حدی به یک ابهام و سوال مهمی که در یک سال گذشته و با آمدن کحالی به لنگرود بی جواب مانده است ؛ بپردازیم.


افشین گلباغی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده شهرداری لنگرود را با 19 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی ، تحویل گرفته و با 18/5 میلیارد تومان تحویل داده ام.

شهردار سابق لنگرود تصریح کرد: یکی دو ماه پس از آمدن کحالی به لنگرود ، آقایان اعلام کرده بودند که شهرداری را با 21 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته اند که شماره نامه آن هم موجود است اما اندکی نگذشت که دوباره گفتند 21 اشتباه است و 31 میلیارد تومان صحیح است.

گلباغی تاکید کرد: آمار و ارقام را به خوبی به ذهن میسپارم و به یقین شهرداری لنگرود را با 19 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی ، تحویل گرفته و با 18/5 میلیارد تومان تحویل داده ام.

شهردار سابق لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: باید این سوال را مدت ها پیش اعضای محترم شورای شهر لنگرود از شهردار می داشتند که چرا کحالی صورت جلسه تحویل و تحول را همان زمان امضا نکرد و چرا بدهی را در ابتدا 21 و سپس 31 میلیارد تومان اعلام کرد!؟

گلباغی گفت: مهمترین سوالی که به ذهن خطور می کند و خوب است که مطالبه اعضای شورای شهر لنگرود باشد ، این است که در یک سال گذشته با کدام درآمد و چه مقدار هزینه شده است!؟



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
ممنون از مهندس گلباغی شجاع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار