تابناک / اخیرا شهردار بندر انزلی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و مراحل درمانی آن در حال انجام است .
کد خبر: ۳۲۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 15 November 2016
تابناک / اخیرا شهردار بندر انزلی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و مراحل درمانی آن در حال انجام است .
 
بنا بر همین گزارش شنیده شده با توجه به طولانی بودن دوره بهبودی شهردار بندر انزلی ، زمزمه هایی در خصوص جایگزینی وی با رضا کحالی شهردار لنگرود بوقوع خواهد پیوست و این درحالی است که تا کنون هیچ منبع موثقی این اخبار را صریحا اعلام نکرده و گمانه زنی ها ادامه دارد .
 
رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در  گفتگو با خبرنگار گیلنا در  واکنش به انتشار خبر خداحافظی رضا کحالی با شهرداری لنگرود بیان داشت: در حال حاضر رضا کحالی به عنوان شهردار لنگرود مسئولیت دارد و این گمانه زنی ها نمی تواند مورد قبول باشد زیرا عدم همکاری شهردار لنگرود می بایست بر اساس سیر قانونی خود صورت بگیرد و هیچ مقام و یا فردی نمی تواند این موضوع را به شورای اسلامی شهر لنگرود تحمیل کند لذا  تا کنون هیچگونه درخواستی مبنی بر استعفای شهردار لنگرود به شورای اسلامی شهر لنگرود وصول نشده است .
 
رحیم شیخ طاهر رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود در ادامه اذعان داشت : به فرض اینکه در روزهای آتی نامه استعفای رضا کحالی در شورای اسلامی شهر لنگرود وصول شود در آن صورت باز هم تصمیم بر پذیرش یا رد استعفای ایشان در شورای اسلامی شهر مطرح خواهد بود ، پس به هیچ عنوان نمی توان این موضوع را بصورت قطعی بیان کرد و یا الزامی برای پذیرش استعفای شهردار وقت  را برای شورای اسلامی شهر لنگرود مطرح کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تا این لحظه رضا کحالی شهردار لنگرود هیچگونه نامه ای را در خصوص درخواست استعفا به شورا ارائه نداده و هیچ توافقی در این خصوص صورت نپذیرفته است .
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار