برنامه ۱۰ آبان نود با محوریت بررسی هفته دهم لیگ برتر، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی از ساعت ۲۲:۴۴ روی آنتن رفت.
کد خبر: ۳۲۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 01 November 2016

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکن ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر پخش شد.

 خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
از رویای بازی در لیگ ایران تا زندگی در کانکس
بازگشت تدریجی رامین رضاییان به ترکیب و پیروزی پرسپولیس
پایان روند پیروزی های استقلال در روز گلزنی انصاری ها
چند دقیقه شاد با فوتبالیست های جوان تیم ملی

در بازگشت عادل فردوسی پور از رفتار کارلوس کی‌روش در قبال امیر عابدینی انتقاد کرد و گفت حتی اگر عابدینی علیه او مصاحبه کرده باشد دلیل نمی شود کی‌روش در فدراسیون بست بنشنید و منتظر باشد تا عابدینی به سراغ او بیاید و این کارها شأن تیم ملی را پایین می آورد.

 امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان به استودیو آمد و درباره صعود جوانان ایران به رقابت های جام جهانی گفتگوی ویژه با او انجام شد. پیروانی دلیل شکست شش بر پنج تیم ملی مقابل عربستان در مرحله نیمه نهایی را غیبت سه عنصر دفاعی تیم، طاهری، سلطانی مهر و امید نورافکن بیان کرد و یک روز کمتر استراحت کردن از عربستان، اشباع شدن انگیزه بازیکنان پس از صعود به جام جهانی و ضعف دانش کادرفنی را از عوامل این شکست عنوان کرد.(ویدیو)

 تقویم این هفته تاریخچه تمام تیم های جوانان ایران در سال های اخیر و عملکرد آنان در رقابت های آسیایی را به تصویر کشید.(ویدیو)

بخش بعدی گفتگوی شاد و سرگرم کننده با تعدادی از بازیکنان تیم جوانان بود که توسط محمدحسین میثاقی انجام شد.(ویدیو)

 مصطفی مدبر مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی روی خط تلفنی آمد و اعلام کرد چهارشنبه این هفته با حضور معاون اول رئیس جمهور و برگزاری بازی دوستانه تیم امید سپاهان ورزشگاه نقش جهان افتتاح خواهد شد.

 ترین های هفته دهم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود:(ویدیو)
حرکات تکنیکی هفته: عباس بوعذار، گادوین منشا، مجتبی ممشلی، یعقوب کریمی، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی، محمد نیک نفس، بختیار رحمانی، کیوان امرایی، علیرضا نقی زاده، محمد انصاری، سروش رفیعی، محمود مطلق زاده، داریوش شجاعیان
کار تیمی برتر هفته: نفت تهران مقابل سیاه جامگان
موقعیت از دست رفته هفته: لوسیانو پریرا
پاس گل برتر هفته: رامین رضاییان
مهار برتر هفته: حسن هوری مقابل پرسپولیس
گل برتر هفته: حامد شیری مقابل سپاهان

جدول لیگ برتر و گلزنان و برنامه بازی ها مرور شد و عملکرد عالی گادوین منشا با پیراهن پیکان نکته دیگری بود که به آن اشاره شد.


خلاصه مسابقه ماشین سازی ۱-۴ پیکان

کلیپ موسیقی همراه با تصاویر جذاب هفته دهم در ادامه روی آنتن رفت.(ویدیو)

 خلاصه و حواشی مسابقه فولاد ۱-۱ استقلال
تقابل دو تیم فولاد و استقلال پس از ۷ سال مساوی شد.

 جابر انصاری با ۷ گل با ضریه سر در سه فصل اخیر در کنار مهدی طارمی بیشترین گل با سر را زده است.

۹۰ درجه و مرور طنز مسابقات لیگ برتر در ادامه پخش شد که شامل بخش های زیر بود:(ویدیو)
- ثبت تصاویر یادگاری دوربین هلی شات در اهواز از سرهای شکسته نشده
- بازگشت خداداد و زبان پرجنب و جوشش به لیگ
- وزن کشی بازیکنان ذوب آهن توسط سعید آذری در کنار زمین
- تصاویر تکان دهنده از گرفتن غنیمت از بازیکنان مصدوم در زمین
- علاقه حریفان سایپا به بوسیدن دست فرکی
- تقویت تور دروازه ماشین سازی درپی دریافت گل های متعدد
- ترویج غم مارک بوسنیچی در لیگ برتر پس از شادی رونالدویی
- نگرانی برای مراسم اهدای جام انتهای لیگ بعد از بدتیپ شدن پسر خوشتیپ لیگ

محمد فنایی به برنامه اضافه شد و داوری مسابقه ماشین سازی - پیکان بررسی شد: پنالتی ماشین سازی درست بود و مدافع پیکان روی بازیکن خراب شد. گرفتن بازیکن ماشین سازی در صحنه تک به تک پشت محوطه با دست خطا بود و داور باید کارت قرمز می داد اما کارت زرد داد. سرنگونی بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه در نیمه دوم خطا نبود و خود این بازیکن مدافع را گرفته بود و در صحنه دوم هم بلافاصله مدافع پیکان توپ را زد و پنالتی نبود. قبل از گل چهارم پیکان روی بازیکن ماشین سازی خطا شد که داور اعلام نکرد اما گل آفساید نبود و کمک داور درست عمل کرد.

داوری مسابقه فولاد - استقلال: روی اسماعیل شریفات در مقابل دروازه خالی خطا شد و یک پنالتی باید برای فولاد اعلام می شد و مدافع استقلال اخراج می شد که نشد. سرنگونی عبدالله ناصری در محوطه جریمه استقلال پنالتی نبود اما اخطار به دلیل شبیه سازی اشتباه بود.(ویدیو)

ساعت ۰۰:۲۰ بامداد برای اولین بار نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت یک میلیون و ۲۶۷ هزار نفر، سیدجلال حسینی با ۵۳،۷ درصد اول بود و سیدمهدی رحمتی ۲۷،۲ درصد رای آورده بود.

 
خلاصه مسابقه گسترش فولاد ۰-۲ تراکتورسازی

خلاصه مسابقه سایپا ۱-۱ سپاهان

 
عملکرد ضعیف محمدرضا خلعتبری در لیگ شانزدهم یکی از عوامل نتیجه نگرفتن گسترش فولاد بوده و این بازیکن کهنه کار در ۹ مسابقه هیچ گل و پاس گلی نداشته است.

داوری مسابقه گسترش فولاد - تراکتورسازی: قبل از گل اول تراکتورسازی خطا شد و بازیکن تراکتورسازی با دست خطا انجام شد. قبل از کرنر و گل دوم تراکتورسازی هم فرزاد حاتمی روی بازیکن گسترش فولاد خطا کرد. کارت زرد دوم و اخراج بابک حاتمی درست بود و با کف پا تکل انجام داد و داور می توانست با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کند.

داوری مسابقه سایپا - سپاهان: سرنگونی غلامرضا رضایی در محوطه جریمه خطا نبود و کارت زردی که به خاطر شبیه سازی گرفت درست بود. سرنگونی نویدکیا در محوطه جریمه پنالتی بود و دروازه بان باید با کارت زرد جریمه می شد که اعلام نشد. کرنر منجر به گل سپاهان درست بود و توپ به بازیکن سایپا برخورد کرد. کارت زرد دوم و اخراج سهرابی سخت‌گیرانه بود و داور می توانست بازیکن سپاهان را اخراج نکند. وقت اضافه بازی طبق محاسبه انجام شده سه دقیقه بود که داور پنج دقیقه اعلام کرد و سپاهان دقیقه پنجم گل تساوی را دریافت کرد.(ویدیو)

از ۹۰ تا ۹۰ با مرور حواشی یک هفته گذشته فوتبال پخش شد که شامل بخش های زیر بود:(ویدیو)
-بازی دوستانه تیم ملی با پاپوا گینه نو، تیم صد و پنجاه و نهم رنکینگ فیفا
- رونمایی از تجهیزات رادیویی داوران
- اولین بازی تیم فوتبال ساحلی مقابل آمریکا در رقابت های بین قاره ای
- مرگ یکی از هواداران در دربی تبریز بین گسترش فولاد و تراکتورسازی
- برتری عجیب ۲۶ بر صفر تیم بانوان دانشگاه آزاد مقابل تبریز در لیگ فوتسال
- کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ۲+۲ و راهیابی پرسپولیس و استقلال به مسابقات پلی آف
- برگزاری مراسم تشییع پدر امید ابراهیمی در شهرستان نکا
- برکناری لوکا بوناچیچ از هدایت تیم الاهلی قطر
- امرالله تعاون کردار کمک داور بازی صنعت نفت نوین و شهرداری ماهشهر ، جان محمد بختیاری مدافع شهرداری ماهشهر را نجات داد
- برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که قهرمانی جام در جام آسیا را رقم زدند
- ادامه داستان اختلاف علیرضا منصوریان با هواداران ناراضی اهوازی

رکورد گل نخوردن پرسپولیس بررسی شد که سرخپوشان با میانگین ۰،۳ گل خورده ششمین خط دفاعی برتر باشگاه های جهان را در اختیار دارند. بهترین میانگین گل خورده در جهان در پایان هفته گذشته به تیم های پارتیزانی آلبانی با ۰،۱۳ ، الاهلی مصر با ۰،۱۷ ، آپوئل نیکوزیا قبرس با ۰،۲۲ و لیامسول قبرس با ۰،۲۵ و نیولودبویز با ۰،۲۸ گل خورده تعلق دارد.

 خلاصه و حواشی مسابقه پرسپولیس ۱-۰ نفت آبادان
- در ۵ هفته اخیر ۱۵ دقیقه پایانی بازی های نفت ۱۱ گل داشته است
- ۲۲ امتیاز در ۱۰ هفته، بهترین عملکرد ۹ فصل اخیر پرسپولیس است

گزارش ویژه و تاسف‌بار نود با دوربین مخفی از وضعیت نامناسب ۶ بازیکن کامرونی که با وعده بازی در لیگ توسط مسئولان باشگاه شن‌سا به کشور دعوت شده اند پخش شد.(ویدیو)

بررسی عملکرد طارمی و آنالیز بازی او در مقابل نفت  آبادان و فرصت های متعددی که از دست داد در ادامه پخش شد.(ویدیو)

خلاصه مسابقه صبای قم ۲-۳ پدیده

 داوری مسابقه پرسپولیس - نفت آبادان: سرنگونی طارمی در محوطه جریمه خطا نبود و تعادل خود طارمی به هم خورد. وقت اضافه بازی ۵ دقیقه بود که داور ۳ دقیقه اعلام کرد.

داوری مسابقه صبای قم - پدیده: بازیکن پدیده به دلیل ضربه آرنج به صورت بازیکن صبا باید با کارت قرمز جریمه می‌شد. پنالتی صبا اشتباه بود و برخوردی با عنایتی در محوطه جریمه انجام نشد. پنالتی پدیده درست بود و مدافع صبا از پشت با تکل مهاجم را زد. پنالتی دوم صبا درست بود و مدافع، پای چپ احمد حسن زاده را زد. تکل وحشتناک قاسم دهنوی باید با کارت قرمز جریمه می شد که داور به هافبک صبا کارت زرد داد.(ویدیو)

 خلاصه مسابقه ذوب آهن ۲-۰ استقلال خوزستان

خلاصه مسابقه سیاه جامگان ۲-۲ نفت تهران

بررسی عملکرد لژیونرها در هفته گذشته قسمت بعدی نود بود.(ویدیو)

تیم برتر هفته دهم با نمرات تیم آنالیز سایت برنامه نود اعلام شد: حسن هوری(۱،۵)، حسن جعفری(۲)، امیرحسین صادقی(۱،۵)، محمد انصاری(۲)، حامد شیری(۲)، امید ابراهیمی(۲)، ایوب کلانتری(۱،۵)، دانیال اسماعیلی فر(۲)، ساسان انصاری(۲)، گادوین منشا(۱،۵) و لوسیانو ادینیو(۲)

آماری از امتیازگیری جالب تیم نفت تهران اعلام شد که در ۵ بازی خانگی ۱۲ امتیاز کسب کرده و در ۵ بازی خارج از خانه فقط ۴ امتیاز.

نمودار جام حذفی مرور شد و پخش مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی از این جام آغاز شد.

خلاصه و حواشی مسابقه استقلال ۱-۰ مس کرمان

داوری مسابقه استقلال - مس کرمان: برخورد پای ایوبی بازیکن مس کرمان با صورت بازیکن استقلال خطا بود و کارت زرد کافی بود. روی پرتاب اوت مس، علی قربانی در محوطه جریمه بازیکن مس را زمین زد و باید یک پنالتی اعلام می شد که نشد. سرنگونی قربانی در محوطه جریمه مس خطا بود و مدافع پای او را زد و پنالتی استقلال اعلام نشد. سرنگونی محسن کریمی در محوطه جریمه مس خطا نبود و اسماعیل بیگی برای توپ به سمت بازیکن حرکت کرد.(ویدیو)

خلاصه مجموعه پنج مسابقه جام حذفی به صورت یکجا پخش شد که شامل بازی های زیر بود:(ویدیو)
قشقایی ۰-۱ آینده سازان برق نوین
ملوان ۰-۱ تراکتورسازی
ماشین سازی ۲-۱ خونه به خونه
نفت امیدیه ۱-۲ شهرداری ماهشهر
سایپا ۲-۱ بادران

داوری مسابقه قشقایی - برق نوین: ضربه بازیکن برق نوین به بازیکن حریف خطرناک بود و باید با کارت زرد جریمه می شد. سرنگونی مهاجم قشقایی در محوطه جریمه خطا نبود و اتفاقی نیفتاد.

داوری مسابقه سایپا - بادران: گل اول سایپا خطا بود و مهاجم این تیم روی مدافع بادران خراب شد. پنالتی سایپا درست بود و دروازه بان به درستی کارت زرد گرفت. ابراهیم صادقی در محوطه جریمه برای توپ رفت و برخوردش با بازیکن بادران پنالتی نبود.

داوری مسابقه ملوان - تراکتورسازی: ضربه اخباری در محوطه جریمه با توپ به بازیکن ملوان حرکت غیرورزشی بود و باید کارت زرد می گرفت. برخورد توپ به دست مدافع تراکتورسازی خطا بود و باید پنالتی اعلام می شد.(ویدیو)

 رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی روی خط آمد و اشتباهات داوری را دلیل نتایج ضعیف این تیم اعلام کرد.

تصاویری از یک بازی جنجالی لیگ یک در یزد پخش شد  که به آشوب کشیده شد و پلیس با گاز فلفل شرایط را کنترل کرد.

روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت برنامه نود مرور شد.

پس از سه ساعت و ۲۵ دقیقه با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۰۹ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۵۶۸ هزار نفر، سیدجلال حسینی با ۵۴،۳ درصد آرا عنوان بهترین بازیکن ۱۰ هفته اول لیگ را کسب کرد و پس از او سیدمهدی رحمتی با ۲۶،۶ درصد دوم شد و ساسان انصاری با ۱۰،۲ آرا در رده سوم قرار گرفت.

حسینی در نظرسنجی برنامه ۲۶ مهر عنوان بهترین بازیکن دو بازی تیم ملی را کسب کرده بود و در اتفاقی بی سابقه در فاصله ۱۴ روز دو بار به عنوان نفر برگزیده نظرسنجی برنامه نود انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :