کد خبر: ۳۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 07 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از اعتدال شمال، بر اساس شنیده ها ، سید عیسی مهدوی (فرماندار کنونی رشت) که از ۲۳ بهمن ۹۲ در این کسوت حضور داشته به زودی به بزرگترین شهرستان گیلان (تالش) خواهد رفت و سیروس شفقی که او هم در ۲۳ بهمن ۹۲ به عنوان فرماندار شهرستان مرزی آستارا منصوب شده بود، بر کرسی فرمانداری رشت خواهد نشست  و در ادامه این جابجایی های درون سازمانی و گردشی! یونس رنجکش (مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان ) به عنوان فرماندار آستارا منصوب خواهد شد.

از گزینه های مدیریت کتابخانه های استان گیلان افرادی چون حجج الاسلام: (محمد رضا یوسفی ، فرامرز مباشر امینی) ،حسین اسماعیل پور (فرماندار صومعه سرا ) ، حمید امیدی و اسماعیل شفاهی  نام برده می شود حال باید دید با توجه به گرایش سیاسی علیرضا مختارپور (دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ) کدام یک از گزینه هایی که تا به امروز مطرح شده اند  بر کرسی یکی از مهمترین نهاد های فرهنگی گیلان خواهند نشست.

در گزارش دیگر ، آریا جهانگیری ( معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان ) از گزینه های مطرح مدیرکل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان می باشد.

شنیده های دیگر حکایت از تغییرات فرماندارن رودسر ، صومعه سرا و لنگرود و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان در آینده دارد …
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نریمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
لطفا روی دهداران که چند سالی است این پست را بخود اختصاص داده اند نیز فکری نموده تا روستاها نیز از دگرگونی ها بهره ببرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار