معاون شهردار آستارا عصر شنبه در این آیین گفت: کارگران با کسب روزی حلال همواره در نزد خداوند از جایگاه رفیعی برخوردار هستند
کد خبر: ۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 03 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، معاون شهردار آستارا عصر شنبه در این آیین گفت: کارگران با کسب روزی حلال همواره در نزد خداوند از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

جواد معیتی با اشاره به اینکه در هیچ دینی به اندازه دین اسلام به مقام و منزلت کارگران تاکید نشده، اضافه کرد: در برخی از روایات و احادیث دین اسلام ارزش کار کارگران برابر با عبادت و اطاعت الهی آمده است.

وی کارگران را جهادگران اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: کارگران در سال دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی نقش عمده ای را در پویایی اقتصاد کشور عهده دار هستند.

وی مسوولان را مدافعان حقوق کارگران ذکر و اظهار کرد: در صدد هستیم تا مزایا و تسهیلات کارگران شهرداری آستارا را در حد توان و برابر با منابع و امکانات موجود ارتقا بخشیم.

معیتی با بیان اینکه زیبا سازی و پاکیزه بودن سطح خیابان ها ، معابر ، پارک ها و فضاهای سبز آستارا را مرهون فعالیت های شبانه روزی کارگران می دانیم ، افزود: از شهروندان با فرهنگ آستارا نیز انتظار داریم در راستای پاکیزه نگه داشتن شهر نهایت همکاری را با کارگران شهرداری داشته باشند.

وی خواستار رعایت بهداشت فردی و نظم و انضباط از سوی کارگران در ساعات کاری شد.

رضا مقدسی یکی از کارگران شهرداری آستارا به نمایندگی از جامعه کارگران حاضر در این آیین گفت: پرداخت به موقع اضافه کاری ، در نظر گرفتن لباس مناسب در فصول مختلف سال ، صدور کارت شناسایی معتبر و ارائه تسهیلات برای کارگران مجموعه شهرداری آستارا در ایجاد انگیزه این قشر کمک شایانی می کند.

در این آیین 260 کارگر بخش های مختلف خدماتی ، فضای سبز و چندین بخش دیگر شهرداری آستارا مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار