کد خبر: ۲۹۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 11 September 2016
تابناک / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
 
 
نظر رهبر معظم انقلاب درباره دوچرخه سواری زنان در مکان‌های عمومی
 
 
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتایی درباره دوچرخه سواری بانوان، نظر خود را پیرامون این مساله بیان کردند.

خبرگزاری فارس:  به دنبال انتشار برخی اخبار پیرامون نظر مقام معظم رهبری درباره دوچرخه سواری بانوان و و نسبت دادن فتوای بدون منبع به ایشان، این خبرگزاری اقدام به استفتای نظر رهبر انقلاب پیرامون دوچرخه سواری بانوان کرد.

دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتایی، مبنی بر اینکه «نظر حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با دوچرخه سواری بانوان در پارک، خیابان و سایر مکان هایی که نامحرم حضور دارد چیست؟» نظر ایشان را بدین شرح ارسال کرد: «دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم، غالبا موجب جلب نظر مردان و در معرض فتنه و به فساد کشیده شدن اجتماع و منافی با عفت بانوان است و لازم است ترک شود و در صورتی که در منظر نامحرم نباشد اشکال ندارد.»
 
 
 
عکس جدید ایرج نوذری و خواهرش 
 

ایرج نوذری بازیگر و مجری معروف سینما و تلویزیون که مدتی است او را در کارهای هنری نمی بینیم ، وقت خود را در کنار خانواده می گذراند و در جدیدترین عکس منتشر شده در کنار خواهرش قرار گرفته است.

ایرج نوذری و خواهر عزیزش در یک رستوران سنتی. ایرج جان خدا بد ندهد، دستت چه شده؟ فکر نکن چون قایمش کردی ما نمی توانیم بانداژ دستت را پیدا کنیم!

 

عکس جدید ایرج نوذری و خواهرش

 

در جدیدترین عکس منتشر ایرج نوذری را در کنار خواهرش مشاهده می کنیم که شاد و خندان در حال وقت گذرانی و تفریح هستند که ما هم در آناپیک براشون آرزو سلامتی داریم البته همراه با همین خنده ها.

ایرج نوذری (متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲) هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، نوذری فرزند منوچهر نوذری می‌ باشد.

 وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌شناسی است. او به زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد.

وی در اواخر مهر ماه سال ۱۳۹۴ در یک مسابقه اسب‌ دوانی دچار سانحه شد. که البته ختم به خیر شد و برای ایشان هیچ اتفاقی نیفتد و در صحت و سلامت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار