تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، شهردار تفرش از سعید آگشته تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 07 September 2016
تابناک / در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، شهردار تفرش از سعید آگشته تقدیر کرد.

در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان شهردار تفرش از سعید آگشته شهردار لاهیجان با اهدا تابلوی نفیسی تقدیر کرد.

میثم سرآبادانی یکی از هنرمندان تفرشی حاضر در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که موفق به کسب رتبه دوم بازیگری مرد این جشنواره شد، هنگامی که برای دریافت جایزه خود به روی سن رفت، تابلوی نفیسی را از سوی شهردار تفرش  به سعید آگشته شهردار و دبیر هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تقدیم کرد.

این تابلوی نفیس به پاس خدمات ارزنده شهردار لاهیجان در خصوص فرهنگ‌سازی و برگزاری هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به شهردار و دبیر هفتمین جشنواره شهروند لاهیجان اهدا شد.

گفتنی است شهر تفرش یکی از شهرهای مهم استان مرکزی بود که دارای جاذبه‌های فراوانی در زمینه گردشگری است.
 
 
 
ارائه پنج هزار میلیارد فرصت سرمایه‌گذاری در لاهیجان/ برگزاری روز لاهیجان در خانه هنرمندان تهران
 
 
تابناک / شهردار لاهیجان از برگزاری روز لاهیجان به مدت سه روز از تاریخ ٢٤ تا ٢٦ شهریور در خانه هنرمندان تهران خبر داد.

سعید آگشته در جمع مدیران شهرداری گفت: روز لاهیجان با هدف معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این شهر در تهران برگزار می‌شود.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: برپایی بیش از ٤٠ غرفه نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات لاهیجان و معرفی صنایع لاهیجان و محصولات این شهر، نمایشگاه آثار نقاشی استاد حسین محجوبی نقاش و معمار برجسته لاهیجانی و تصاویر زیبای جاذبه‌های گردشگری، برگزاری جلسات سخنرانی، معرفی پیشینه فرهنگی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران و ارائه پنج هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه‌گذاری در لاهیجان از دیگر برنامه‌های برنامه بزرگ روز لاهیجان است.

وی بیان داشت: تاکنون حضور بیش از ١٠ سفیر از کشورهای مختلف و مدیران گیلانی مقیم تهران و مدیران ارشد گیلان در این برنامه قطعی است.

آگشته افزود: روز لاهیجان فرصتی برای معرفی همه توانمندی‌ها و جاذبه‌های ارزشمند طبیعی و اقتصادی شهر لاهیجان است.

شهردار لاهیجان از همه لاهیجانی‌های مقیم پایتخت و سراسر کشور برای مشارکت در توسعه شهر خود و حضور در همایش روز لاهیجان دعوت کرد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار